2 kwietnia 2015

Podsumowanie projektu Nailart

Witajcie!

Dziś mam dla Was małe i szybkie podsumowanie projektu NAILART u Sabi który własnie dobiegł końca, projekt ten miał za zadanie zgłębić temat różnych metod zdobienia paznokci.
Oto co dla Was stworzyłam na potrzeby tego projektu:

 Tydzień 1 - Odbijany czyli stemple

W tym tygodniu pokusiłam się o stempelkowe naklejki z użyciem płytki od BPS.


W drugim tygodniu wybrałam motyw żyrafy, z pomocą przyszła mi metoda chusteczkowa.


W tygodniu trzecim przypomniałam sobie o metodzie one stroke i okazało się że moje dotychczasowe zdolności leżą, miałam ćwiczyć, ale nie wyszło...


Tutaj zdecydowanie poszłam na łatwiznę i wybrałam metodę stęplowania, z pomocą przyszła mi płytka B.Loves Plates.


W tygodniu piątym postawiłam na postaci myszki miki i Kermita z ulicy sezamkowej.


W tygodniu szóstym zainspirowana pracą z instagrama postawiłam na koronki, zygzaki i oczywiście cyrkonie. Przepych to słowo które nasuwa się w pierwszym spojrzeniu.


W ostatnim tygodniu z pomocą przyszły mi soczyste kolory od Models Own.
Kolorem oddzielającym i bazowym był tutaj mój ostatnio ulubiony żółty neon.
Tydzień ten był zarazem najtrudniejszy, ale i najciekawszy.

A wam która z powyższych prac najbardziej się podoba?

Przyznam szczerze, że dziewczyny tworzyły prace na bardzo wysokim poziomie, zwłaszcza Kasia której wszystkie prace mnie urzekły. Trudno było je przebić, ja pomimo tego że się starałam ani razu jak dotąd nie zajęłam nawet trzeciego miejsca, co jeszcze bardziej mnie motywuje by robić to co robię jeszcze lepiej niż dotychczas.

Wy natomiast możecie mi pomóc i oddać swój głos na moje prace tutaj

9 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. one stroke podobają mi się najbardziej :D gratuluję dotrwania do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się tydzień pierwszy i drugi. Ta żyrafka jest genialna, a dzięki Tobie poznałam nową metodę zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rękę do tego :) Mi takie cudeńka nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stempel w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem absolutnie zakochana w Twojej żyrafie ♥ przyznaję, że wracam często żeby sobie na nią popatrzeć ;D jest obłędna :)) Radosnych i pogodnych Świąt dla Ciebie i bliskich :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Żyrafa wygrywa wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie dotrwałam do końca. Pierwszy tydzień przegapiłam a ostatni mi stanowczo nie wyszedł i nie publikowałam. Dla mnie żyrafa jest najlepsza ;) Gratuluję wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń