20 kwietnia 2015

Moja kolekcja.... cz 1. Płytki.

Witajcie!

Nadszedł czas na kolejny post. Naszła mnie ostatnio ochota na porządki w moich zasobach, więc pomyślałam że od razu zrobię zdjęcia i się Wam pochwalę.
Jednak jest to część pierwsza, spodziewajcie się kolejnej :)

Na pierwszy ogień idą płytki B. Loves Plates:


B.03 - mind blown
Przykładowe zdobienia:


B.02 - flower power
Przykładowe zdobienia:


B.01- geometry is perfect
Przykładowe zdobienia:

Następne płytki pochodzą z kolekcji BP-L ze sklepu Born Pretty Store
Przyznam, że są to moje najulubieńsze płytki, bo posiadają ciekawe wzory, jest ich dużo i w ogóle mają w sobie to coś co sprawia że chciałabym mieć je wszystkie :) Do tego właśnie dążę i powolutku powiększam swoja kolekcję o nie :)


Pierwsza to BP-L007 do kupienia tutaj
Jest to moja pierwsza płytka z tej serii, a skusiły mnie na nią motywy vintage które uwielbiam!
Wielokrotnie mogłyście się o tym przekonać bo bardzo często jej używałam.
Przykładowe zdobienia:


Kolejna płytka to BP-L 003 do kupienia tutaj
To nowość w moich zasobach, jak widać folia jeszcze nie zdjęta.


Dwie następne płytki to hehe035 i W233.
Płytka hehe jest świetna! Ma bardzo głębokie żłobienia i za każdym razem świetnie się odbija.
Zakupiona na allegro u Blueberry
Przykładowe zdobienia:

Następne dwie płytki mam od pewnej blogerki, bijcie zabijcie, ale nie pamiętam od kogo, wstyd i hańba :(

Jedno jest pewne, na tych płytkach są kotki, a to jedyne motywy zwierzęce jakie posiadam. 
Wspominam o tym bo niebawem w projekcie RedRouge taki tydzień, no to już wiecie co wykorzystam.

Jak widać wykorzystałam na razie tylko tą górna płytkę QA15.
Przykładowe zdobienie:


I na sam koniec największa kolekcja małych płytek od Born Pretty Store. 
Niektóre jeszcze nieużywane.


10 Born Pretty
Pierwsza płytka od Oli, wygrałam u niej konkurs,
 ale jeszcze nie miałam na nią pomysłu, może bliżej lata się coś sknoci:)


BP-39
Kolejna nieużywana jeszcze płytka. Skusiłam się na nią bo miałam wolnego dolara,
 a ona kosztowała 0.99$ grzech nie skorzystać  :)
Do kupienia tutaj


BP-19
Tutaj jedna z moich pierwszy i ulubionych płytek.
Można kupić ją tutaj
Przykładowe zdobienia:


BP-51
Na tą płytkę skusiłam się ze względu na wzory paisley,
 jednak jeszcze ich nie użyłam.
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienia:


BP-48
Płytkę mam już jakiś czas i kilka razy używałam, ale na blogu jeszcze nie zawitała.
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienie:


BP-52
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienia:


BP-17
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienia:


BP-44
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienia:


BP-34
Do kupienia tutaj
Przykładowe zdobienia:



24 komentarze:

  1. Ciekawa kolekcja! Też mam dużo płytek BPS, ale lubię przygarniać różne cuda z Aliexpress ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne płytki <3 B.Loves Plates mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja! Szkoda, że ja nie potrafię robić stempelków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak kiedyś mówiłam, musisz trenować

      Usuń
  4. Ja uwielbiam płytki od BP :) Kilka nawet mi się pokrywa z Twoimi ;) No a od B. jeszcze żadnej nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je uwielbiam, zawsze maja ciekawe wzory

      Usuń
  5. kocham płyteczki :)) aż miło pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie wiedziałam że mam tyle tego :)

      Usuń
  6. Ja mam na razie niewiele płytek;) na BP-L003 właśnie czekam aż przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam jeszcze na BP-L004 cś strasznie długo idzie

      Usuń
  7. Ładna kolekcja... też mam płytki od B.(ideał), a z BPS te duże mi się marzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ciekawa jak będzie wyglądać płytka B.04, bo już chodzą słuchy o niej

      Usuń
  8. Moja kolekcja jak na razie opiera się właśnie na tych dostępnych w BPS ;) czekam na kolejne płytki ale nie wiem czy się doczekam, bo robiłam zamówienie grupowe i coś mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to nie pasuje, upomnij się i walcz o swoje!

      Usuń
  9. Świetna kolekcja! Ja mam tylko BP-02, którą zakupiłam u Blueberry. Ale jak oglądam na BPS to marzą mi się wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń