15 kwietnia 2015

Mani swap cz.1

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z nowym cyklem na moim blogu.
Nie wiem czy pamiętacie jeszcze Paznokciowy Team, w każdym razie ten cykl go przypomina.
Polega on na odwzorowaniu paznokci, które wykonał ktoś inny.

Przykłady:



Ja postanowiłam odwzorować tą pracę:


Która znalazłam na fp Born Pretty Store.

Zadanie było o tyle łatwiejsze że posiadam płytkę którą użyła właścicielka oryginalnej pracy,
ja jednak pokusiłam się na czerwień.


Mowa o tej płytce, możecie ją nabyć tutaj







Jak Wam się podoba moja wersja?

18 komentarzy:

  1. dobry pomysł no i ślicznie wygląda to połączenie czerwieni z białym stemplem <3 czekam na kolejne swapy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszło, aczkolwiek jako fanka niebieskości wolałabym taką bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety akurat takiego lakieru nie mam

      Usuń
  3. Obie wersje super wykonane, jeżeli Chodzi o same kolorki to wybrałabym jednak niebieskie bo uwielbiam te kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie to ja tez wole niebieski :)

      Usuń
  4. Cudowne.. Nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie lubię czerwieni, to muszę przyznać, że Twoja wersja podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedne i drugie super wyglądają ;) jestem wielką fanką czerwieni więc glosuję na Twoje mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło z takimi kolorkami :) Ogólnie fajnie jest tak odwzorowywać, można nabyć wprawy, nowych doświadczeń no i jest oczywiście motywacja do działania, której mi często brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym ManiSwap chodzi o to, żeby kropka w kropka powtórzyć mani czy się nim zainsporować, ale dodać jakiś swój pierwiastek? w ogóle świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń