17 kwietnia 2015

Kolorowanka (Projekt stemplowej maniaczki)

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejną praca do Projektu stemplowej maniaczki u RedRouge.
Tym razem kolorowanka, czyli wypełnianie wzoru kolorem. 
Mi z pomocą przyszła nowa płytka od BPS, którą możecie kupić tutaj.


Płytka ta zawiera motywy z motylami, ja użyłam tutaj dwóch wzorów z tej płytki, oraz tych lakierów:





Jeśli zdecydujecie się na zakupy w sklepie Born Pretty Store, możecie użyć mojego kodu VPL91 który upoważnia do 10% rabatu.


Jak Wam się podoba ta praca?



24 komentarze:

  1. super :-) a chciałam zrobić te motylki, ale padło na coś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nosiłam się od dawna z tym zamiarem, aby zrobić taki wzorek jak jeszcze nawet płytka do mnie nie doszła :)

      Usuń
  2. Super zdobienie, takie wiosenne i ciepłe;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ale ze mnie gapa! siedziałam, siedziałam i dumałam co to jest na środkowym paznokciu :P a to duży motyl :)) Fajne pazurki zrobiłaś, jeszcze nie widziałam takich motylków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? No to chyba dobrze nie wyszedł ;/

      Usuń
  4. Genialne zdobienie! Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zwróciłam uwagi na tę płytkę, ale muszę przyznać, że jest warta zakupu, dla samego wzoru tych małych motylków, którego użyłaś. Jest cudowny! A Twoje mani skutecznie mnie skusiło na tę płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie najlepsza płytka z tej serii :)

      Usuń
  6. śliczne kolory, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. Podoba mi się. I ta precyzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do precyzji to daleko, ale dzięki :)

      Usuń
  8. u mnie ta płytka leży i czeka, aż się nad nią zlituję... chyba wreszcie po nią sięgnę, bo motylki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa płytka, a to jak ją wykorzystałaś no to po prostu ...bomba:)bardzo mi się podoba całe zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, taka kolorowa i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń