7 kwietnia 2015

Czarno - białe (Projekt stemplowej maniaczki)

Witajcie!

Dziś mam dla Was pierwszą pracę do nowego projektu u Red Rouge w którym biorę udział, a mianowicie :


Pierwszy tydzień to czarno-białe  stemple, nie mogło być inaczej, musiałam do tego tygodnia użyć płytki B.Loves Plates:




Do zdobienia użyłam białego lakieru My Secret i czarnego Sensique z Art nails, zaskoczył mnie tym jak świetnie się odbija, jak na tak tani lakier.







Jak Wam się podobają moje pazurki do pierwszego tygodnia tego projektu?


28 komentarzy:

  1. super ;) bardzo fajna ta płytka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje paznokcie. A ten wzór jest taki... Kosmiczny. Jakby miał wciągnąć do środka wszystko, co się mu po drodze napatoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak się wpatrzeć to można dostać oczopląsu

      Usuń
  3. można dostać oczopląsu, jak się człowiek wpatrzy w to mani ;) fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :-), czarny lakier mam u siebie, ale nie wpadłam na to żeby nim odbijać :-), muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta czerń jest taka mało czarna (moim zdaniem), bo zdobienie świetne :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak najczarniejsza czerń jaką mam

      Usuń
  6. wyglądaja na ruchoe te grafiki ahah;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plytka genialna :) świetne mani wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pokręcone są te wzory i właśnie białoczarne wyglądają najlepiej. Na twoich dłuższych paznokciach wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że ta płatka idealnie spisuje się w biało czarnych barwach

      Usuń
  9. fajne, szkoda tylko, że ta czerń jest taka mało intensywna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Aniu, już mam moje maleństwo przy sobie, urodził się 2 kwietnia :) wczoraj dopiero wróciliśmy do domku, bo maluch miał żółtaczkę i musiał przejść fototerapię. Na razie jeszcze dochodzę do siebie po tak ważnym wydarzeniu i muszę się troszkę ogarnąć ;) ale już nie długo pochwalę się swoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten wzór jest niesamowity! gdyby jeszcze czarny był bardziej czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pigmentacja mogłaby być lepsza w tym lakierze

      Usuń
  12. Świetne :D Uwielbiam op arty! No i ta płytka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. musiałam oderwać szybko wzrok bo czułam, że wpadam w otchłań! ja niestety nie dam rady z projektem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo uważam że jest ciekawy i można pokazać na co nas stać w stemplowaniu :)

      Usuń