11 kwietnia 2015

Colour Alike 510 i nowości

Witajcie!

Dziś mam dla Was szybką recenzje lakieru Colour Alike 510


Lakier ten udało mi się nabyć przy okazji jednej z wyprzedaży blogerskich u Gosi , teraz jest ich taki wysyp że można pójść z torbami, sama nie wiem ile pieniędzy już wydałam ( i wolę nie wiedzieć) i ile lakierów kupiłam.


Lakier ten ma piękny różowy odcień, z niesamowitą ilością mieniących się drobinek. Strasznie mi się spodobał, do tego stopnia że dawno już tak długo nie chodziłam w jednym kolorze.


Lakier ten pozytywnie mnie zaskoczył swoja zmywalnością, sadziłam że z racji tych drobinek będzie strasznie ciężko go zmyć, nic bardziej mylnego.
Wybitnie długo trzymał mi się na pazurkach (chyba z tydzień, jak nie dłużej) kolejne miłe zaskoczenie.


Pędzelek jest dosyć zwykły, ale bez problemów aplikuje się nim lakier. 
Pojemność to 8 ml.


Oprócz w.w lakieru w moje ręce wpadły te oto lakiery w odcieniach różu i fioletu.


To sprawiło że moja kolekcja lakierów Colour Alike prezentuje się tak.


Oprócz blogerskich wyprzedaży, trafiłam również na zakupy do Natury, w której zakupiłam powyższe lakiery.


Jak wspomniałam robiłam zakupy na kilku wyprzedażach, te lakiery kupiłam od Kamili.


Do powyższych lakierów dostałam takie oto gratisy.

Teraz czekam jeszcze na kilka paczek (łącznie chyba z 5) z lakierami i płytkami.
Chyba będę musiała zaplanować jakąś aktualizację mojej lakierowej kolekcji, co Wy na to?

Przypominam o trwającym na blogu konkursie z marką HEAN:

P.S.Wam też taką radość sprawiają te przesyłki? :)


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja od niedawna posiadam lakiery CA i jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak i dlatego jako pierwszy wpadł moje łapki

      Usuń
  3. Piękny ten różowy CA <3333 idę popatrzeć, czy coś się na tej wyprzedaży uchowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest masa wyprzedaż , mam kolejne dwie na oku :)

      Usuń
  4. bardzo uroczy i ładny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o Colour Alike, ale ten miedziany mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty , przecież blogosfera o tym huczy od dawna

      Usuń
  6. Też ostatnio kupiłam ten biały z my secret :)

    OdpowiedzUsuń