20 marca 2015

Zlepek z instagrama

Witajcie!

Dziś mam dla Was post jakiego jeszcze tu nie było, a mianowicie zlepek z Instagrama.
Nie wiem czy kogokolwiek to zainteresuje, ale zaryzykuje, nie każdy ma tam konto i może mieć wgląd w to co tam się dzieje , więc nieco Wam to umożliwię.

Choć sama powoli ogarniam możliwości Instagrama to jednak jeden z najlepszych sposobów by szybko podzielić się z Wami tym co się u mnie dzieje, oczywiście pod warunkiem że mam dostęp do neta :)



1) Pierwsze testy żółciutkiego neonka od ModelsOwn, niestety nie doczekał się publikacji na blogu, ale nic straconego.
2) Niepublikowane zdobienie stempelkowe , nakombinowałam, przekombinowałam i wyszło to co wyszło...
3) Kciuki mojej kuzynki, czyli cieniowane stemplowanie 


4) Świąteczny czas owocował w krokiety 
5) Uwielbiam przyjmować gości i uwielbiam ich rozpieszczać i takie oto deserki im serwowałam
6) Nie tylko gości lubię rozpieszczać ale i mój żołądek 


7)  Taka zima u mnie za oknem , aż po horyzont
8) Za oknem widać też piękne zachody słońca, mój słaby aparat nie uchwycił wszystkich kolorów na niebie


9) Skromna ale jak niesamowita paczuszka od BPS
10) I kolejna z samymi płytkami, BPS mnie rozpieszcza


11) Centrum dowodzenia wędrowało aż znalazło odpowiednie miejsce, jeszcze tylko trzeba zamówić jakiś super blat by móc spokojnie malować też tutaj pazurki ;)
12) W moim domu wreszcie zagościło yankee candle i rozpachniło całe wnętrze 


13) Naklejkowe stempelki
14) O nr 14 no to wiadomo że lutowe walentynki i serduszka na pazurkach
15) Wspaniałe stulecie na moich pazurkach


16) Kwiaty z płytki BP-44
17) One stroke
18)  Giraffe nails


19) Zimowe pazurki z bałwankiem
20) Płytka MoYou w akcji


21) Zdrowa żywność
22) Pierożki dla męża
23) Ploteczki u kuzynki, to i kawa musi być


24) Wiosenne porządki , czyli moje wrzosy doczekały się strzyżenia
25) Tniemy na całego, pazurki też
26) I prezent z okazji Dnia Mężczyzny dla męża.

To by było na tyle, mam nadzieję że Was nie zanudziłam :)

8 komentarzy:

  1. super mix! :-)
    ten żółtek z pierwszego zdjęcia cudny :-) .. i w ogóle ile pięknych zdobień, ach :-)
    i smakołyków..zgłodniałam aż :D idę ćwiczyć i gotować jaglankę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten żółciutki uwielbiam, to neon z Models Own

      Usuń
  2. Super zlepek :d jesteś niezwykle kreatywna ! Żyrafowe mani jak dla mnie wygrywa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no teraz nie tak bardzo jak kiedyś, ale staram się budzić w sobie ta kreatywność :)

      Usuń