31 marca 2015

Wibo Wow Glamour Satin + płytka hehe!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was ze zdobieniem które ostatnio mnie wprost zauroczyło.
Z pomocą do jego wykonania przyszedł mi lakier Wibo Wow Glamour Santin nr 3 i płytka hehe 035 która to zamówiłam z moją kuzynką na allegro u Blueberry.


Płytka ta zachwyciła mnie swoją jakością żłobień, idealnie się nią stempluje.
Zarówno te drobne zdobienia ( literki) jak i te mniej drobne (czyli piórka) już za pierwszym razem odbijają się perfekcyjnie.


Lakier z kolei ma piękną błyszczącą poświatę, a sam w sobie jest kusząco fioletowy.
Bez topu jego wykończenie jest satynowo matowe, zaś z topem wyłaniają się iskrzące drobinki, które najbardziej widoczne są w świetle dziennym.

Do stempli zaś użyłam białego lakieru z essence.


A jak Wam podoba się ta płytka i lakier?


27 komentarzy:

  1. Piękny kolor lakieru!♥ I płytka też świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się ukryć że jestem z niej bardzo zadowolona

      Usuń
  2. Ale cudne mani, piękna płytka..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier!
    Bardzo lubię płytki hehe. Mają piękne, dobrze wyżłobione wzory i śmieszna cenę, jak za taką jakość. Ja je zamawiam na Aliexpress ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat zamówiłam na allegro, ale jestem z niej bardzo zadowolona

      Usuń
  4. Piękny ten lakier, bardzo lubię fiolety :) Nie mam jeszcze żadnej płytki hehe ale te z serii Harry'ego Pottera uśmiechają się do mnie już od jakiegoś czasu więc pewnie w końcu się złamię i kupię! Śliczne mani, naprawdę pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz? nawet nie zauważyłam ze to seria z Harrego Pottera :)

      Usuń
  5. świetna ta płytka ;) bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też zauroczyło Twoje zdobienie Aniu :))
    u mnie ta płytka leży i czeka na swoją kolej... jakoś na razie brak mi na nią pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze kombinuje co s tym pęknięciem zrobić ;)

      Usuń
  7. Na fiolet muszę mieć fazę, ale dzięki za te mani - zastanawiałam się jak będą wyglądały pawie oczka na pazurkach. Ale już wiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ten motyw ostatnio dość często wykorzystuję , nie tylko na sobie :)

      Usuń
  8. świetne zdobienie :) Bardzo podobają mi się literki i to rozbite szkło (?) u góry płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na literki chorowałam od dawna, ale to jeszcze nie to ;)

      Usuń
  9. Super się to prezentuje, bardzo pomyslowo zrobione :) podoba mi się to połączenie bieli z fioletem :) No i śliczne paznokcie, jestem w trakcie zapuszczania, mam nadzieję, że uda mi się takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są jeszcze krótkie, w ogóle w tym zdobieniu chodziłam tak długo że się odrostu dochowałam

      Usuń