18 marca 2015

Przywołujemy wiosnę - praca konkursowa

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was prace na konkurs u Kasi.


Powiem Wam ze ostatnio nie mam weny do malowania paznokci, kiedyś gdzieś zobaczyłam jakiś kolor, kształt, motyw i już miałam w głowie pomysł na paznokcie , a dziś zero.
Dlatego też praca ta nie jest najwyższych lotów, ale miało być wiosennie i myślę że jest.
Na paznokciach wylądowała moja ulubiona czerwień od MySecret, wraz z motywami kwiatowymi i elementami metody drybrush.







Jak Wam się podoba?



20 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie Aniu :)) Bardzo się cieszę, że udało Ci się jednak zmalować je na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się jak mogłam, bo żeby wygrać trzeba grac, choć patrząc na te wszystkie piękne prace nie mam szans :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie to praca naprawdę wysokich lotów! Wszystko pięknie skomponowane, genialnie wyglądają te pociągnięcia pędzla, a kwiaty - cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no proszę Cie , stać mnie na więcej, tutaj naprawdę nie poszalałam

      Usuń
  3. Rewelacja! Genialnie wyglądają te krechy w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tez uważam ze robią robotę :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne paznokcie!:) moim zdaniem pomysl jest ciekawy a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, zwłaszcza że padło od takiej perfekcjonistki jak Ty :)

      Usuń
  5. Jak dla mnei to już lato :D Piękne, energetyczne mani .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie też się zastanawiałam czy nie wyszły mi bardziej letnie kolorki :)

      Usuń
  6. identyczne zdobienie robiłam z miesiąc temu ale jeszcze nie miałam kiedy je opublikować :D Pamiętam, że inspirowałam się jedną blogerką zagraniczną z instagramu :D

    Pięknie wyszło :D oby ta wiosna szybko przyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wiosna przyszła już dawno, ale coś czuje po kościach że śniegiem jeszcze sypnie.

      A co do pazurków, nie uwierzę póki nie zobaczę ;)

      Usuń