21 marca 2015

Na bogato! - Projekt Nailart

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne pazurki do projektu Sabi.


Tym razem w tygodniu 6 i przedostatnim już mamy temat "Na bogato!" czyli biżuteria na paznokciach.
Nie martwię się zbytnio że zbliża się kres tego projektu ponieważ wkrótce zaczyna się projekt stemplowy u Red Rouge.
Jednak z przerażeniem patrzę na ostatni tydzień ... watermarble.


No nic przejdźmy do meritum sprawy. Z pomocą do wykonania tego zdobienia przyszła mi pewna praca którą znalazłam na instagramie, czego pięknego tam człowiek nie wynajdzie, nic tylko siąść i malować :)

Wiem ze nawet w połowie moja praca nie jest tak piękna jak oryginał, ale starałam się jak mogłam, a wyszło jak wyszło.
To co mnie najbardziej zainteresowało to mój ulubiony żółty kolor i koronki , w zasadzie to wyszły bardziej koronkowe paznokcie niż biżuteryjne ;)


Na dwóch paznokciach wylądowały naklejki z Born Pretty Store, które wiedziałam że wkrótce wykorzystam znów. Możecie je nabyć tutaj.


Do tła użyłam płytki B.Love Plates - B01 Geometry is perfect, a ścisłej zygzaków które znajdują się jako czwarte w górnym rzędzie. Już po raz drugi używam tego wzory wcześniej był wariant niebieski tutaj.




To by było na tyle teraz zapraszam Was do oglądania moich prac:









26 komentarzy:

  1. Na bogato! ;) Piękna ta koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sie obawiam ostatniego tygodnia :P
    Paznokcie na bogato wyszły świetnie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby ładnie i ciekawie ale jakoś mi się to wszystko gryzie.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Plus za pozytywne kolory, podoba mi się to zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co do kolorów to uwielbiam żółty :)

      Usuń
  5. Super ci to wyszło, bardzo mi się podoba :)
    Zawsze mam problem z jakimi kolorami zestawić żółty żeby dobrze wyglądał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem żółty najlepiej komponuje się z czarnym :)

      Usuń
  6. Rewelacja :) musiałaś nie bardzo napracować ale warto było bo pazurki zachwycają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie aż tak bardzo :)

      Usuń
  7. Aniu - zdobienie jest świetne i szczerze mówiąc podoba mi się bardziej od oryginału, który według mnie jest nieco przesadzony. U Ciebie też przesady brak, jest na bogato ale wszystko super skomponowane:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie Twoja wersja bardziej się podoba, jest bardziej praktyczna :)
    Całość ciekawie wygląda, szczególnie ten żółty dodaje oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona z kompozycji z żółtym :)

      Usuń
  9. pięknie ten żółty wygląda w tej kompozycji. ;) nie mogę się zdecydować czy wolę twoje wykonanie czy inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wyszło! Stemple na stemplach wyglądają mistrzowsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są stemple na stemplach tylko naklejki wodne na stemplach :)

      Usuń