5 marca 2015

Kwiaty z płytki BP-44

Witajcie!

 Powiem Wam, że czasami zaskakuję sama siebie,tym razem postanowiłam trochę poeksperymentować zarówno ze zdjęciami a ściślej z tłem, jak i z pazurkami i oto co wyszło. 


Ta płytka leżała bardzo długo zanim się za nią wzięłam, nie miałam na nią pomysłu, chyba czekałam aż nabierze wartości urzędowej. I w zasadzie pomysł wpadł mi do głowy całkiem spontanicznie podczas stemplowania.


Najpierw wybrałam tło i postawiłam na lakiery Models Own i Claire`s.
Potem w ruch poszły stempelki, ale że sam czarny wzorek wydawał mi się zbyt smutny, wzięłam sondę i zrobiłam nią kropki w miejscu kwiatków, czerwonym lakierem oraz złotym.


Jak widzicie płytka ta posiada bardzo romantyczne wzory i możecie ją kupić tutaj
Płytka ma numer BP-44 i obecnie kosztuje 2,24$, a do 8 kwietnia w sklepie Born Pretty Store trwa promocja z okazji dnia kobiet i można zrobić zakupy z 80% upustem.


Jeśli jednak nie zdążycie na ta promocję to zawsze możecie skorzystać z mojego kodu VPL91 , który upoważnia Was do zakupów z 10% rabatem.



Jak widzicie wzór nabrał efektu trójwymiarowości dzięki moim kombinacjom.  
Myślę że ta płytka jeszcze nie raz mnie zaskoczy swoimi możliwościami.





A Wam jak się podoba? Ja idę malować drugą łapkę ;)

17 komentarzy:

  1. świetne oazurki te kropaczki mi sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymyśliłaś z tymi kwiatuszkami - całe mani zyskało na urodzie i prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu jakie piękne mani <3
    Też mam płytkę do robienia stempli, ale jak na razie nie chcą mi wychodzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz ćwiczyć, każda dziewczyna która teraz stempluje jak szalona miała trudne początki, pamiętaj trening czyni mistrza

      Usuń
  4. Fajnie, że je pokolorowalas, świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją mam i właśnie się zastanawiałam jak tego wzoru użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to podsunęłam Ci koncepcję :)

      Usuń
  6. Piękny kolor ma ten lakier Models Own ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne CI wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda :) i kolorki cudne, właśnie na takie mam apetyt w tym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten claires przesliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upolowałam tą perełkę na wyprzedaży u Amethyst

      Usuń
  10. Claires jest po prostu obłędny :)) całość pięknie skomponowana :) Też mam zawsze dylemat z tłem na zdjęciach - eksperymentów nigdy dosyć ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie to w ogóle zawsze szałowo zdjęcia wyglądają, nie mogę się napatrzeć

      Usuń