9 marca 2015

Kuracja "jedwabne rękawiczki" Bingospa

Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję kuracji "jedwabne rękawiczki" z Bingospa.
Co jak co ale do pielęgnacji dłoni i paznokci przywiązuję największą wagę.
Dlatego też gdy dostałam emaila od firmy Bingospa od razu zaznaczyłam im że zrecenzować mogę tylko produkty do rak lub paznokci.
Jak się okazało to był dobry pomysł, bo kosmetyki przeszły moje najśmielsze oczekiwania.


Kuracja składa się z:
- jedwabnego delikatnego mydełka do mycia rąk (300 ml)
- jedwabiu do dłoni z masłem kakaowym i witamina E (300 ml)
- balsamu miodowego do dłoni z cytryną (250g)
- rękawiczek bawełnianych

Cena kuracji to obecnie 47 zł

Kuracja ta wymaga codziennego używania jedwabnego mydełka mydełka.


Butelka jedwabnego mydełka posiada pompkę i znajduje się w przeźroczystym opakowaniu, co sprawia że możemy na bieżąco widzieć ile ubywa nam produktu.

Mydełko ma bardzo przyjemny zapach i mleczno-różowy kolor.
Konsystencja jest dosyć wodnista, jednak dobrze oczyszcza nasze ręce z zanieczyszczeń.




Po każdym myciu rąk aplikujemy jedwab do dłoni.

  
Butelka jedwabiu do dłoni również posiada pompkę i również znajduje się w przeźroczystym opakowaniu.

Jedwab doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, jego konsystencja jest o wiele bardziej gęściejsza od mydełka, jednak nie zbyt gęsta. 

Po aplikacji jedwabiu do dłoni skóra rak staje się gładsza i delikatniejsza.




Codziennie przez 7 dni po wieczornej kąpieli, należy nałożyć balsam miodowy do dłoni z cytryną i nałożyć bawełniane rękawiczki na minimum 3 godziny. Najlepiej pójść spać w rękawiczkach. 


Balsam znajduje się w plastikowym zakręcanym słoiczku. 
Po jego otwarciu unosi się przepiękny zapach miodu i cytryny.
 Jest tak piękny że chętnie wysmarowałabym nim całe ciało.

Konsystencja balsamu jest bardzo gęsta, co sprawia że łatwo nałożyć grubą warstwę na dłonie. 
Tworzy efekt maski co sprawia że kosmetyk lepiej działa na skórę dłoni.

Nawilża , natłuszcza i wygładza naskórek. Skóra staje się miękka, gładka i niesamowicie pachnąca na długo.


Kuracja ta miała dla mnie zbawienny wpływ. Po przeprowadzce okazało się że tu gdzie teraz mieszkam jest bardzo twarda i chlorowana woda, co sprawiało że skóra moich rąk była bardzo przesuszona. Kuracja pomogła mi pozbyć się problemu suchych i szorstkich rąk, teraz są miękkie i nawilżone.


Na koniec jeszcze sprawy organizacyjne. Jak widzicie wprowadziłam małe zmiany na blogu i teraz po najechaniu kursem zdjęcia się powiększają. Jak to zrobić? Klik tutaj. Powiedzcie mi czy takie coś wam odpowiada, czy może jest zbyt agresywne i Was przeraża, nie chcę przedobrzyć.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Nic nie miałam z Bingospa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się zainteresować, bo to naprawdę dobre kosmetyki

      Usuń