7 marca 2015

Essie - Need a vacation

Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję lakieru którego już parę razy użyłam w zdobieniach pazurków, jednak dopiero dziś przyszła kolej na niego, by przyjrzeć mu się z bliska.

Zdobienia znajdują się tutaj i tutaj.


Lakier ten jest spory, bo to aż 13,5 ml jednak cena wysoka ponad 30 zł.
Kupiony został przy okazji w Superpharm.

 

Kolor jest przepiękny mleczno-różowy, jednak krycie pozostawia wiele do życzenia bo pełne jest dopiero w trzeciej warstwie. W związku z tym świetnie nada się np do frencha.


Trwałość lakieru jest bez zarzutu, spokojnie chodzę w nim nawet kilka dni i nic się nie dzieje.
Malowanie nim to czysta poezja, ponieważ nie smuży, dobrze się go rozprowadza i ma wygodny pędzelek, oraz szybko wysycha.


Kupiłam go bo szukałam idealnego cukierkowego różu i to jest właśnie taki róż, jednak jak już wspomniałam krycie rozczarowuje.


10 komentarzy:

  1. kolor ładny, ale na moich paznokciach się aż tak ładnie niestety nie prezentował ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dlaczego? trudno w to uwierzyć bo u mnie tak pięknie wyglądał

      Usuń
  2. Kolor jest naprawdę piękny! :) Szkoda, że krycie jest tak słabe, ostatnio popadam w stan irytacji kiedy muszę na paznokieć nałożyć 3 warstwę lakieru aby uzyskać 100% krycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to trochę irytujące bo przez to dłużej trzeba czekać, aż lakier wyschnie

      Usuń
  3. fajny jasniutki ;) ahh krycie.. tez mam pare takich egzemplarzy.. doprowadza mnie to nieraz do szału!
    ale on taki sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek uroczy ;) szkoda, że słabo kryje, ale niestety często z tak jasnymi kolorami tak bywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie niestety, tez myślałam ze będzie miał lepsze krycie

      Usuń