9 lutego 2015

Walentynkowe pazurki

Witajcie!

Dziś mam dla Was porcję walentynkowych paznokci. Z pomocą przyszła mi płytka BP-51


Aktualnie płytka ta jest w cenie 2,99$ i można ją nabyć tutaj


Oprócz płytki postanowiłam użyć lakiery Models Own które czekały na swój moment i wreszcie się doczekały. Z kolorów Carat Coral  i Beach Bag oraz Golden Rose nr 76 utworzyłam ombre. 
Kolor Carat Coral użyłam również do stempelka i powstał taki oto efekt.


Tak dla ciekawostki użyłam również małego pomocnika, czyli kleju czarodziej do zabezpieczenia skórek przed zabrudzeniem. Fakt trzeba było chwilkę poczekać aż klej zaschnie  ale potem usuwanie zanieczyszczeń to już bułka z masłem :)



Jeszcze taka mała informacja, postanowiłam utworzyć grupę na FB każdą chętną stemplującą dziewczynę i nie tylko zapraszam serdecznie <<tutaj>>


Na koniec chciałam Was jeszcze zaprosić do zakupów w Born Pretty Store które możecie zrobić z 10% rabatem, wystarczy że użyjecie kodu VPL91.



24 komentarze:

  1. ale ładniutkie :) też muszę coś zmalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja swietnie musze sobie chyba sprawic taka tabliczke do zdobien

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne walentynkowe mani! ;-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, gradient idealnie tutaj pasuje, serduszka pięknie "wyrastają" z czerwieni" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi narobiłaś ochoty na Walentynkowe mani ;)ślicznie wyglądają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też używam kleju magika aby zabezpieczyć skórki, najpierw troszkę go rozcieńczyłam z wodą, bo miał robić za bazę peel off pod brokaty, ale leżał zapomniany, a teraz jak znalazł ;) Muszę tylko znaleźć jakiś barwnik, bo jak mam suche skórki to czasem przez pomyłkę ciągnę za nie, zamiast za klej :(

    Podoba mi się to zdobienie, mam nawet podobne stemple z serduszkami na patyczkach, mogę odgapić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne odgapiaj :) a co do kleju to posmaruj łapki wcześniej jakimś balsamem bo z suchych skórek gorzej schodzi

      Usuń
  7. Mani idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyszło :) moje paznokcie póki co przechodzą ciężki okres

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na walentynkowy manicure :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie wyszło. Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń