27 lutego 2015

Projekt Nailart - One stroke

Witajcie! 


Dziś mam dla Was mani które wykonałam do projektu Sabi.
W tym tygodniu jest to One stroke.
To co wykonałam nie wyszło mi zbyt dobrze, w sumie sama nie wiem czy ostatnio mój kunszt kuleje czy tez zrobiłam się bardziej krytyczna wobec siebie. 

No nic nie przedłużając zapraszam do oglądania:





Na koniec mam dla Was jeszcze inny temat, a mianowicie - czy Wam też mylą się niektóre blogi? Ja tak mam choć koniec końców te blogi bardzo się od siebie różnią.

Przykłady:
albo:
czy też te trzy:

19 komentarzy:

  1. nie rozumiem, dlaczego jesteś taka krytyczna wobec siebie - super zdobienie zrobiłaś :)) kwiaty wyszły Ci przepięknie <3
    a co do blogów, to są takie, na które wpadam regularnie i pamiętam zarówno, jak się nazywa blog, jak i jego właścicielka :))
    są też takie, na które wpadam mniej regularnie - i tu z nazwami miewam problem... dobrze, że mam ściągę w blogrollu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ściągi też mam ale mimo to je mylę :) A co do samokrytyki to już taka jestem, lepsze to niż nie mieć w sobie pokory i z każdym byle jakim zdobieniem wysławiać siebie z ochami i achami pod niebiosa, a tak dążę do doskonałości :)

      Usuń
  2. Bardzo wpadły mi w oko te maziajki nie kwiatowe - są takie inne! Kwiaty ładne, ja nie jestem w stanie takich osiągnąć na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspirowałam się Tartofraises. A co do kwiatko podobnych maziajków, to uwierz że to najniższy pułap

      Usuń
  3. Ciekawie wyglądają te takie jakby cegły(?) Jak zobaczyłam w miniaturce to zrobiłam wielkie wow :)) nie bądź krytyczna wobec siebie, bo niepotrzebnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze widze taki efekt wyglada mega!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te zielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt :)
    Ciekawie u ciebie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to Tobie genialnie wyszło! Ja za one stroke nie mogę się zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam genialnie? Takie bohomazy każdy by namalował. Ty lepiej łap za pędzel i nie marudź :P

      Usuń
  8. Mi się mega podobają! No a ja ciągle mam nie po drodze z one stroke, ale to się zmieni! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne paznokcie :) używasz jakąś odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporadycznie, ale wątpię by miała jakikolwiek wpływ bo żadna odżywka nie "siedzi" zbyt długo na moich paznokciach

      Usuń
  10. Mnie tez sie bardzo podoba! Niepotrzebnie sie martwisz ;)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci to wyszło i proszę się tutaj aż tak nie krytykować. Naprawdę nie masz powodów. Poza tym ciekawie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń