11 lutego 2015

Post zakupowy

Witajcie!

Dziś przychodzę z szybkim postem zakupowym. 
Ostatnie dwa dni spędziłam u mojej kuzynki na samych przyjemnościach , zaczęło się od zakupów, a potem odmóżdżenie przy % , czesanie włosów i malowanie paznokci. Nie trudno Wam się domyślić że paznokcie malowałam ja, natomiast moja kuzynka ma smykałkę do włosów, więc jak mogłam nie się oddać w jej ręce.

Oto mała próbka co stworzyłam na jej pazurkach:

A wracając do tematu zakupów to odwiedziłyśmy Rossmann w którym oczywiście nabyłam dwa najważniejsze produkty, moje must have czyli zmywacz z Isany i top uv shine z Lovely, a tak przy okazji z ceny na do widzenia chapnęłam podkład Miss Sporty.

Po drodze również wstąpiłyśmy do małej aczkolwiek konkretnie zaopatrzonej drogeryjki, były tam marki tak znane i lubiane przeze mnie jak Paese czy Golden Rose. Z Paese mam chwilowo wszystko co mi niezbędne, ale na te lakiery z Golden Rose musiałam się skusić, tym bardziej że dziewczyny tak chwalą, że świetne do stempli (oprócz Colour Rich).
Nie mogłam też nie skusić się na bronzer, którego od dłuższego czasu szukałam, i padło na Hean.
Piękny mieniący się bronzer - ziemia egipska, mam nadzieję że będzie mi służył.


Była tam i Natura, do której już dawno się wybierałam, co prawda planowałam większe zakupy, ale koniec końców wzięłam dwa produkty z wyprzedaży, oraz biały lakier Essence do stempli, faktycznie jest świetny!


W Naturze dorwałam jeszcze sól do kąpieli z orchideą, a w Rossmanie moja ulubioną Traumzeit z Isany.


Gdyby nie moja kuzynka nawet nie dowiedziałabym się o tej promocji, a mianowicie papier do pakowania za grosz! Co prawda teraz się nie przyda, ale to nie chleb, więc się nie zepsuje, schowałam w kąt i poczeka do świat ;)


Na koniec zapraszam Was do utworzonej przeze mnie grupy na FB tutaj

13 komentarzy:

  1. Zmywacze Isana chyba każdy już zna i bardzo lubi, ja również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam niedawno kupować zmywacze z Isany i jestem zadowolona :) A na papier za grosik też się skusiłam ;)

      Usuń
  2. tez ostatnio kupiłam zmywacz isany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio ten biały do stempli kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak Golden Rose Nail Art świetnie się nadaje do stempelków ;-) muszę się zgodzić całkowicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym topie UV :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam top UV z Wibo i jestem nim zachwycona ;) a te lawendowe saszetki z Isany to hit tego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam papierki ale wybrałam wzorki walentynkowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi akurat seria Rich Color fajnie sprawdza się to stempli :)
    Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ale ciekawa jestem cóż potrafią te lakiery

      Usuń