28 lutego 2015

Nowa metoda zdobienia paznokci

Witajcie!

Dziś wpadłam na pomysł aby wykorzystać nową metodę w zdobieniu paznokci, jaką znalazłam na Instagramie, a ściślej u Yagala. Jeśli jesteście zainteresowani warto kliknąć ten link i obejrzeć króciutki filmik, bo zdjęcia tak nie oddają tego co widać na filmie.

Zatem mam dla Was kolejny stepik:


Szukamy w gazecie interesujące nas grafiki. Ja tym razem postawiłam na grę The Sims, ale jak widać przygotowałam tez inne obrazki.

Malujemy wybrane grafiki topem i czekamy aż wyschną, najlepiej się nie spieszyć i odczekać z pół godzinki.


Gdy już top wyschnie wycinamy mniej więcej do wielkości paznokcia.


Przygotowujemy miseczkę z wodą  i wrzucamy do niej obrazki. Najlepiej ciepłą wodę , bo papier w niej szybciej namoknie. Czekamy 20-30 minut.


Po upływie tego czasu wyciągamy obrazek jeden po drugim i zdrapujemy i ścieramy opuszkiem namoknięty papier, aż zostanie sam top.

Paznokcie malujemy na jeden kolor, ja zdecydowałam się na biały. Na jeszcze mokrą drugą warstwę lakieru przyklejam obrazek i dociskam palcem. Nadmiar ścieram patyczkiem nasączonym zmywaczem.


Całość maluje topem i gotowe!






Jak Wam się podoba ten pomysł? Przydatny?

36 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o takiej metodzie ale bardzo mi się podoba :) Na pewno wypróbuję sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zachęciłam do skorzystania z tej metody :)

      Usuń
  2. Ty to zawsze wynajdziesz coś ciekawego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubiegłaś mnie! Też to dojrzałam dzisiaj na Insta i mam w planach wypróbować :D
    Fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co wyjdzie u Ciebie :)

      Usuń
  4. Widziałam filmik na Insta :) super pomysł :) a Twoja wersja tego pomysłu jest niesamowicie efektowna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymyśliłam to na poczekaniu, sama byłam w szoku że tak wyszło

      Usuń
  5. Simsy! <3 świetny pomysł, jeszcze o takiej metodzie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie po to umieściłam ten wpis ;) by osoby które nie wiedziały się dowiedziały

      Usuń
  6. też jestem jedną z tych, co widziały ;) ale czasu brak na wypróbowanie - choć nie ukrywam, mega korci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty i bez tego tworzysz takie dzieła że mi kopara opada

      Usuń
  7. ciekawie i oryginalnie :)
    Pozdrawiam Serdecznie oraz zapraszam na kreatywny konkurs ze świetną nagrodą :) Lesia

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ten filmik i baaardzo mnie zaciekawił :D Twoje wykonanie tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że koniecznie muszę spróbować! czad :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam jeszcze tego sposobu :) post bardzo przydatny, musze kiedyś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię, z tego co widzę to jesteś bardzo zapracowana, a wtedy trudno znaleźć czas na nowinki w sieci

      Usuń
  10. Widziałam właśnie na insta i też miałam dzisiaj wypróbować, ale nie miałam czasu, ale jutro z pewnością wypróbuję.
    A twoje pazurki super!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dla ciekawostki podpowiem że lepiej wybrać gazetę dobrą gatunkowo

      Usuń
  11. też widziałam :) super metoda! trzeba będzie sprawdzić - powstrzymuje mnie jedynie brak jakiejkowliek gazety.... o.O wszystko przeglądam w wersji on-line...a stąd trudno :))) Twoje pazurki cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zawsze jakaś stara prasa leży

      Usuń
  12. U Ciebie zawsze można dowiedzieć się o jakiejś nowej metodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad! Koniecznie muszę spróbować! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. No patrz! Nigdy bym nie pomyślała, że tak można :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm... ciekawa metoda, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa lecę próbować bo tak bardzo mnie to zaciekawiło że nie odpuszczę aż nie spróbuje tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę - takim sposobem można niezłe rzeczy wyczarować na paznokciach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite... aż nie mogę się doczekać aż wypróbuję tę metodę ;)

    OdpowiedzUsuń