3 lutego 2015

MoYou Fashionista 07


Witajcie!

Dziś mam dla Was post z pazurkami wykonanymi za pomocą płytki MoYou oraz lakierów Colour Alike.



Skupię się dziś jednak na płytce. Jest to płytka z kolekcji Fashionista 08.
Początkowo chciałam 07 lecz była niedostępna, dlatego zdecydowałam się na tą.


Otóż co mogę o tej płytce powiedzieć? Na pewno to że ma bardzo małe wzorki, toteż na moich długich paznokciach się nie spisuje, mogłam z niej wykorzystać tylko 1/3 część, dlatego też zdecydowałam się na oddanie jej siostrze.


Żłobienia same w sobie są w porządku, wszystkie wzorki się starannie odbijają:


Tutaj dla porównania macie inne płytki, widać że MoYou ma najmniejsze wzorki:




Absolutnie nie chcę nikogo zniechęcać do płytek MoYou, bo jakość ich jest perfekcyjna, podejrzewam że jeśli miałabym w posiadaniu płytkę 07 nie miałabym zastrzeżeń, bo tam co prawda jest mniej wzorków ale są większe.

W każdym razie ja planuję jeszcze zakup płytek MoYou :)


16 komentarzy:

  1. szkoda, że musiałaś ją oddać. Wg mnie powinni robić wzory w dwóch wersjach: normalnej (dla krótkich paznokci - żeby dziewczyny nie narzekały, że część wzoru się marnuje, bo nie mieści się na paznokciu) i dużej (żeby z kolei dziewczyny z długimi paznokciami nie narzekały, że wzory są za małe). Ale przecież kobietom nikt nie dogodzi i zawsze będzie jakaś niezadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma tego złego, siostra skorzystała :)

      Usuń
  2. Mani wyszedł bardzo fajny.
    Na moje krótkie paznokcie standardowe (czyli małe) wielkości wzorów z Moyou są OK - dla ciebie ewidentnie powinny być te XL. Musisz upolować płytkę z numerkiem 07. Większość kolekcji u nich ma już od jakiegoś czasu płytki z małymi wzorami i XL. Nie zawsze XLki mają wszystkie to wzory - cóż, miejsce na płytce jest określone, wiadomo, że większych wzorów zmieści się mniej.
    Podróbki Moyou na ebay i na aliexpress mają zazwyczaj tylko te płytki z rozmiarami XL albo całopłytkowe wzory, także i tak masz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dwojga złego łatwiej na małym paznokciu zmieścić duży wzór niż na odwrót, ja nie skreślam tej płytki bo jest piękna mimo wszystko :)

      Usuń
  3. ojacieee, jakie piękne paznokcie!
    świietne wzorki, wyglądają rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją, dla moich paznokci wzorki są w sam raz ;) ładne są te wzory

    OdpowiedzUsuń
  5. z płytkami to wlasnie tak jest :( kazda z nas jest inna i kazda z nas ma inne paznokcie ;) powinni wymyslic rozmiarówke hehehe :D jak w odzieży chociazby ;P Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe wzorki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam z niektórymi płytkami problem z wielkością wzorów... Pazurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdobienia! bierzesz już udział w prospołecznej akcji malowania wzorku & na paznokietkach?

    OdpowiedzUsuń