22 lutego 2015

Kolorowo

Witajcie!

Dziś mam dla Was szybki post. Tym razem padło na kolorowe pazurki z użyciem B.LovesPlates.
Powiem Wam że ten wzorek moim zdaniem ma pewne niedociągnięcie, a mianowicie te pionowe kreski.


Dokładnie Wam nie powiem jakich kolorów lakierów użyłam, bo jestem aktualnie na wyjeździe. 
Pamiętam tylko że różowy to lakier Vipera Polka.
Natomiast niebieski i fioletowy który użyłam do stempli to lakier Golden Rose Color Rich.




Jak Wam się podoba taki wariant kolorystyczny?


18 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie kolorystyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygladają te kolory razem. Wzorek dodaje im "pazura" chociaż w przypadku paznokci to dziwnie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te stemple, ale jakoś się nie mogę przekonać, żeby na swoich pazurach robić stemple xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś je krytykowałam, a teraz przepadłam

      Usuń
  5. fajne połączenie kolorów i ze stemplami wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie. Mianowicie: jakiego stempelka używasz do wykonywania wzorków i jaki polecasz kupić? Bardzo mi się podobają Twoje pazurki i sama chciałabym zacząć ale nie bardzo wiem od czego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stempel kupiłam na ebay, podróbka kand`a

      Usuń