18 lutego 2015

Giraffe Nails - Projekt Nailart

Witajcie!


Dziś mam dla Was kolejne mani w ramach Projektu Nailart.
Drugi obecny tydzień to Animal print, więc ja wybrałam print żyrafy.
Wyjątkowo mi się podoba i sądzę, że długo w tych pazurkach pochodzę.


W głowie roiło mi się kilka pomysłów na wykonanie tych pazurków jednak ostatecznie z pomocą przyszła mi metoda serwetkowa TUTAJ KLIK.

A oto wykonanie:


Na początek pomalowałam paznokcie trzema kolorami, jak widać powyżej.


Następnie paznokcie kciuka i małego palca pokryłam żółtymi łatkami.


Kolejnym krokiem było zrobienie brązowych łatek na żółtym tle.


Jak widać został nam jeszcze środkowy palec z białym tłem. Na niego właśnie postanowiłam umieścić żyrafę. 
Wybrałam wzór na komputerze i wydrukowałam go (szczegóły tutaj), następnie wycięłam do żądanego kształtu.
Musicie równo przykleić chusteczkę/serwetkę do kartki bo jeśli tego nie zrobicie porwie się tak jak mi, na szczęście w porę uratowałam sytuację.


Paznokcia pokryłam jeszcze przeźroczystym lakierem i docisnęłam motyw opuszkiem.


Na koniec jeszcze pokryłam wszystko topem i gotowe!







Gdyby ktoś chciał skorzystać z tego tutoriala, podsyłam jeszcze grafikę.


I jak Wam się podoba?

Zapraszam Was również do grupy którą utworzyłam na Facebook`u KLIK

33 komentarze:

  1. O jaaa... To wyszło mega genialnie! ;)

    Ma piękne, koronkowe motywy! Nie mogę się już doczekać, aż ją wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne pazurki *_* zakochałam się w Twoim pomyśle i wykonaniu :) Perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do perfekcji daleko, ale dziękuję ;)

      Usuń
  3. Już widziałam tą metodę serwetkową, myślałam na początku że to stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszło :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne paznokcie ! Świetny efekt i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania Ty to jesteś zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no dobra, tym razem szczęka mi opadła, jak to zobaczyłam :) wychodzi na to, że znowu zgarniesz mój głos ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne mani, genialna ta żyrafa ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tą żyrafą i bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, myślałam, że metoda gazetowa, z serwetkową się jeszcze nie spotkałam!
    Wyszło świetne mani, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam się, że zgapilam od Ciebie metodę chusteczkowa, ale podlinkowalam Ciebie w poście, więc mam nadzieję, że nie masz mi za złe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty dlaczego miałabym mieć Ci to za złe? Jakbym nie chciała by ktoś tego używał to bym nie mówiła o tym publicznie :) A jak podlinkowałaś to w ogóle super! Dzięki :*

      Usuń