25 lutego 2015

2 x na niebiesko


Witajcie!

Dziś mam dla Was podwójny post, z parą pazurków. 
Postanowiłam akurat tak to ugryźć bo niestety, może idea była słuszna jednak wykonanie i efekt widoczny na zdjęciach mnie zawiodły, więc w zasadzie post powinien mieć tytuł "2 x nieudanie paznokcie" , ale już słowo się rzekło.


Pierwszymi pazurkami są pazurki jeszcze sylwestrowe, a właściwie przed sylwestrowe bo koniec końców je zmyłam i poszłam w niebieskich.  Tło które tu użyłam to sukienka w której się wybrałam.


Chyba nie trudno jest się domyślić że chodziło o te zamalowane opuszki, wyglądało to zbyt nieestetycznie bym mogła tak wystąpić ;) Sugerowałam się butami Louboutin`a.


Kolejne pazurki, w zasadzie mi się podobały w rzeczywistości, ale już zdjęcia nie oddają ich uroku.
Dlatego też odsyłam Was tutaj - na mojego instagrama gdzie efekt poniekąd jest lepiej widoczny choć jakość zdjęcia kiepska. A tutaj umieszcza zdjęcia w trzech wariantach "świetlnych"

Sztuczne światło, białe tło.

Kierowałam się tutaj widokami jakie zauważyłam w serialu "wspaniałe stulecie" który to wciągnął mnie bez reszty, a mianowicie szatą - złotymi wzorami na kobaltowym tle.

 Sztuczne światło, ciemne tło.

Dzienne światło.

Mam nadzieję że te paznokcie nie zniechęcą Was do odwiedzania mojego bloga. 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczoru, a ja idę nadrabiać zaległości z trzech dni :)

12 komentarzy:

  1. Nie wygląda to aż tak źle :) ten niebieski jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło że tak uważasz, ten niebieski to china glaze

      Usuń
  2. tez jestem za niebieskim - super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie , że Tobie również się podoba

      Usuń
  3. Zdecydowanie niebieskie wyglądają lepiej :) Paznokcie a'la louboutin jak dla mnie najlepiej na żelowych/akrylowych wychodzą, bo wtedy nie musisz mazać od spodu lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oczywiste, ale chciałam to spróbować z lakierem , no ale poległam

      Usuń
  4. Nie marudź, wyglądają fajnie :) !

    OdpowiedzUsuń