13 lutego 2015

2 w 1 - czyli recenzja płytki i nowy projekt

Witajcie!


Dziś mam dla Was kolorowe zdobienie a właściwie stemplowanie. Postanowiłam połączyć recenzję płytki BP-52 ze sklepu Born Pretty Store z Projektem u Sabi.


I wyszło coś takiego:


Płytka ta pochodzi z najnowszego setu BPS. Ja dostąpiłam tej okazji wypróbowania czterech z nich w tym tu obecna BP-52. Ostatnio miałyście okazję poznać płytkę BP-51 w wykonaniu walentynkowego mani.


Płytka ta jak wszystkie z resztą jest głęboko żłobiona, to też wzór pięknie się odbija na stemplu.
Obecna jej cena to 2,99$ ale przy skorzystaniu z mojego kodu VPL91 , możecie ją i wiele innych produktów nabyć z 10% rabatem.


Przejdźmy do samych pazurków. Otóż postanowiłam wykorzystać metodę naklejkową z użyciem folii. Dziś coś wyjątkowo lakier nie chciał mi schnąć, więc strasznie długo to trwało, mało tego, nie jestem w pełni usatysfakcjonowana efektem końcowym, na zdjęciach wyszło sporo mankamentów, ale cóż trening czyni mistrza.


Do tych pazurków użyłam takich lakierów:


- Golden Rose Rich Colour nr 35, 76, 48
- China Glaze Shore Enuff
- Models Own Beach Bag
- My Secret 181 Red
- Lovely Top Fluo

A na koniec przyjrzyjcie się moim niedociągnięciom ;) 





I jak Wam się podoba?

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam te płytki! Ale za kolorowanie nie mogę się ciągle zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, jak widzę stemplowane paznokcie, nie mogę wyjść z podziwu! Mega mi się to podoba, ale chyba nigdy sama tego nie wypróbuję - obawiam się, że wyszłaby jedna wielka klapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak niedociągnięcia ? cudne, po prostu cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim niedociągnięciom?! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tą płytką jak ostatnio kupowałam, ale jednak jej nie wybrałam, a szkoda ;)
    Ja też zawsze robię stemple na folii, bardzo lubię tę metodę i ciągle ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak witraże, super:)!
    Cieszę się, że obserwuję Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta płytka :) Super zdobienie :)

    P.S. Zmieniłam nazwę bloga http://justynanails.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kolorowe stemple, ale cały czas nie mogę się do nich zabrać :) obawiam się, że braknie mi cierpliwości :) A mani b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wiosennie mi się kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna robota :) piękny mani wyszedł. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam naklejki ze stempla ale efekty super wiec musze w koncu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie tam niedociągnięcia! U mnie z naklejkami idzie tak sobie, zawsze coś się zmarszczy, a zazwyczaj zbąbelkuje, a tu nic takiego nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o mnie - to Twoje zdobienie w tym tygodniu - najlepsze :) razem z MatMają macie moje skromne głosiki ;))
    mega mi się podoba - normalnie napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Kasiu że Ci się podoba :)

      Usuń