8 stycznia 2015

Złoty lakier do stempli od BPS

Witajcie!

Dziś rano mój mąż obudził mnie tylko po to by poinformować mnie że dostałam list, a właściwie paczkę. W sumie to nie zerwałam się na równe nogi bo od razu wiedziałam co tam się znajduje czyli przesyłka od Born Pretty Store, ale musiałam zaspokoić jego ciekawość więc otworzyłam, a tam między innymi to cudo które znajdziecie tutaj.


Zacznę od pędzelka bo nie ukrywam że pozytywnie mnie zaskoczył. Jest mały ale i szeroki, wobec tego nie tylko fantastycznie nakłada się na paznokieć, ale również i to w zasadzie najważniejsze szybko można z nim pracować na płytce, po prostu jednym ruchem pędzelka aplikujemy idealną ilość lakieru. 


Lakier znajduje się w kwadratowej buteleczce z kwadratową nakrętką, jest mały bo ma zaledwie
 6 ml, ale podejrzewam że to dobrze, bo pewnie szybciej go zużyje niż zdąży mi wyschnąć :) 
Aktualny koszt lakieru to 3,99$ czyli około 14 zł , nie sadze by to była wygórowana cena bo za lakier o dobrym kryciu który nadał by się do stempli trzeba dać od 30 do nawet 50 zł. 


Zawartość buteleczki to oczywiście przepiękne złoto. Powiem szczerze że szukałam i jak dotąd chyba nigdy nie znalazłam piękniejszego. Kiedyś Essence wypuściło w limitce piękne złoto sygnowane sagą zmierzch, ale miało kiepskie krycie. Ten lakier z kolei fantastycznie kryje, oczywiście jak widać przetestowałam go również na całym paznokciu, nie tylko na stempelku. 


Lakier nie smuży i w zasadzie kryje już pierwsza warstwa z tym że bardzo szybko wysycha więc pracować nim trzeba bardzo energicznie. Mało tego pięknie się mieni, nie mogę przestać do niego wzdychać, coś czułam po kościach że wybór tego lakieru to będzie strzał w dziesiątkę, teraz kusi mnie srebrny. Jeśli chodzi o te lakiery to jest parę ciekawych kolorów zobaczcie tutaj.

Zobaczcie jak pięknie się mieni zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym:


Na koniec chciałam Wam przypomnieć  o kodzie rabatowym VPL91 , który upoważnia Was do zakupów z 10% rabatem.


14 komentarzy:

  1. Piękny lakier i piękne pazurki:)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. złotych lakierów samych w sobie nie lubię, ale na stemple dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie na czerni wygląda :p
    Szkoda, ze oni takie malutkie te lakiery maja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no takie maleństwa, ale chyba wystarczy, w sumie codziennie człowiek nie maluje pazurków na złoto :)

      Usuń
  4. szukałam właśnie recenzji tych lakierów, bo ich zakup też mi chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bardzo fajnie się spisuje ten lakier

      Usuń
  5. bardzo ładny, szukałam takiego złotego, jak kupiłam kiedyś to po pomalowaniu wyglądał prawie jak srebrny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten złoty zdecydowanie wygląda jak złoty

      Usuń
  6. piękny, do stempli idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ! Odcień też by mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń