25 stycznia 2015

Zimowy projekt - Zasnął dawno cichy las - Tydzień 7

Witajcie!

Dziś mam dla Was post , już w zasadzie przedostatni do Zimowego Projektu u Asiulcowej.
Tydzień ma tytuł: "Zasnął dawno cichy las" i to postarałam się Wam zobrazować. Początkowo miałam zrobić tło szare, ale mój szary lakier z Wibo zaginął mi w akcji, wygląda na to że będę musiała kupić nowy, a póki co do akcentów użyłam mieszanki białego z czarnym :)


Jednocześnie tez okazało się że ten lakier (srebrny) którego użyłam do tła ma świetne krycie, więc postanowiłam go wypróbować do stempli i wiecie co? Jest rewelacyjny! Pokażę go wam przy okazji jednego z następnych postów. Tymczasem zapraszam Was do oglądania tego co mam Wam dziś do zaprezentowania :)






10 komentarzy:

  1. świetne zdobienie - mega oryginalne, takich drzewek jeszcze nie widziałam :) super kolorystyka, bardzo mi się podoba całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty? jak dobrze poszukasz to znajdziesz, no może wyglądają inaczej ale motyw ten sam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jeszcze lepiej się prezentuje na stemplach

      Usuń
  3. Bardzo orginalnie. Fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, that design is really cute! I am really into that white/silver design!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń