5 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Szczęśliwego Nowego Roku - Tydzień 5


Witajcie!

Dziś mam dla was kolejne pazurki do Zimowego Projektu.
Tym razem jest to temat "Szczęśliwego Noweg Roku". Chyba na czasie jeszcze bo to pierwszy tydzień naszego Nowego Roku choć wzorek spóźniony.

A skoro już jesteśmy w tym temacie to chciałam wam wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego i niech się spełniają marzenia, oraz dziękuję wszystkim którzy złożyli mi życzenia, jest mi niezmiernie miło :)








Zupełnie bym zapomniała, że mam dla Was wyniki rozdania, a zwyciężczynią jest:

wiolkaa93


Serdecznie gratuluję!!

8 komentarzy:

  1. Ładnie dobrane kolory ;)
    U mnie aktualnie zdobienie nadające się bardziej na pierwszy lub szósty tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo na paznokciach ;) super!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę :)
    już piszę e-mail :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło i pazurki iście sylwestrowe :D

    OdpowiedzUsuń