6 stycznia 2015

Zimowy projekt - Mróz mocno trzyma - Tydzień 6

Witajcie!

Jeszcze wczoraj pojawił się wpis nowo roczny, a dziś mam dla Was kolejne pazurki.
Tym razem bardziej mroźne, trzeba przyznać że utrzymane w obecnym klimacie za oknem.
Nawiasem mówiąc za moim oknem, nie tylko klimaty mroźno śnieżne ale i można dostrzec kuligi konne :) 


Lakiery których użyłam:
- Golden Rose Color Rich nr 76
- Cuccio Colour Shock Value nr 6089




Paznokcie te zostały stworzone na potrzeby Zimowego Projektu:


A na koniec nieco odpicowane paznokcie, chciałam się przekonać który wariant pędzie wyglądał lepiej, ale ten powyżej bardziej mi się podobał. 



10 komentarzy:

  1. A u mnie za oknem słońce ;D Tylko na pazurkach widać ślady zimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie - białe śnieżynki wyglądają lepiej, tak delikatniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza wersja bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardziej się podoba ta pierwsza wersja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, ta pierwsza wersja lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę się wyłamywać - pierwsza wersja wyszła Ci pięknie :)) śnieżynki cudnie się prezentują na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń