14 stycznia 2015

Zig zag

Witajcie!

Dziś mam dla Was wzorek który myślę słusznie nazwałam zig zag.
Niby nic prosta forma, ale takie proste formy zawsze kradną moje serce. Przyznam Wam się szczerze że przymierzałam się do zakupu nożyczek z ząbkami które pomogły by mi wyciąć taśmę i ułatwić namalowanie takiego wzorku, jednak przypadkiem w moje oczy wpadł wzorek z płytki B01 geometry is perfect.


Płytka ta leżała od momentu zakupu cały czas zafoliowana i czekała na swój moment poczciwie, bo jak dotąd nie miałam koncepcji na jej użytek, ale ostatnio ciągle czytam komentarze że moje pazurki są zbyt letnie i przyznam, że nieco mnie to poirytowało, więc postanowiłam bardziej się nastawić na stonowane i nieco bardziej zimowe warianty.




 Lakiery których użyłam to:
- China Glaze Splish splash
-  Golden Rose Rich Color 76
- Miss Sporty Clubbing Colours quickdry 456


Jak Wam się podobają takie pazurki?



13 komentarzy:

  1. Jaaa ale piękny jest ten błękit :) W połączeniu z białymi zygzakami wygląda cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I piękny kolorek i piękny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie - wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że B. zrobiła ten chevronowy wzorek, jeśli chodzi o mnie naklejanie powicinanych taśm było mega męczące... a tak masz piękne mani bez zbędnego męczenia :) prezentuje się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z taśmą trzeba by było się pomęczyć

      Usuń
  5. Pięknie wyszło ;)
    Nie słuchaj innych, paznokcie są Twoje i dla Ciebie i masz prawo malować je tak, jak akurat masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak ale czasami trzeba się dostosować

      Usuń
  6. Jak ślicznie wyglądają w takim połączeniu!:)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piekne i dlugie paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale już trochę nawet za długie

      Usuń
  8. Piękne paznokcie ;) Bardzo fajny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń