29 stycznia 2015

Zakupy i nie tylko


Witajcie!

Dziś mam dla Was post zakupowy, żeby nie było tak nudno że tylko wzorki i pazurki ;)



Na początek płytka MoYou , początkowo była moją wielka radością, teraz nieco żałuję że wybrałam właśnie tą, bo ma strasznie małe wzory, a ja mam długie paznokcie, no ale może coś z niej wycisnę ;)

Płytkę zamówiłam z pomocą i dzięki uprzejmości Panny Dominiki, która jest niesłychanie sympatyczną osóbka i zrobiła taki miły gest że wraz z płytką wysłała liścik. Dziękuję :) 

To płytka " Fashionista Plate Collection 08" , tą i inne znajdziecie na <tej> stronie.


Kolejna przesyłka przyszła od Klubu miłośniczek pięknych paznokci a jest to naklejka do auta.
Jeszcze jej nie zamontowałam bo auto było w warsztacie, ale na pewno to zrobię :D


Kolejny produkt to Essie czyli zakup w Superpharm. Nie zapomne miny mojego męża który był zdziwiony że płacę grubą kasą za jeden lakier, nawet zaproponował że da mi drobne 4 zł :D jaki był jego szok gdy się kazało że kosztuje znacznie więcej :)


Te dwie buteleczki odkupiłam od Amethyst. Poszło szybko i sprawnie :) a lakiery w sam raz na lato.


Kolejna porcja lakierów tym razem od Gosi. Tyle żeście na swoich blogach zachwalały CA ż grzech było się na nie nie skusić i nie wypróbować ;)

I to by było na tyle, miałam czekać z tym postem na jeszcze jedną paczkę ale idzie z daleka więc to może potrwać.

14 komentarzy:

  1. Aż nie wiem,który najładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja choruję właśnie na tę płytkę... Ale skoro mówisz, ze ma małe wzory to chyba muszę się wyleczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstępnie chciałam 07 ale nie było dostępna, a na niej są większe wzory

      Usuń
  3. Również ostatnio skusiłam się na dwa CA tylko z jakiejś starszej serii z brokatowymi drobinkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym taką płytkę ale nigdy nie wiem jak zamówić na zagranicznych stronach :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat teraz zamówiłam dzięki Dominice, ale normalnie możesz zamawiać sama, płacąc przez paypal

      Usuń
  5. te lakiery Claires wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne kolorki ;-) a Tez mam taką naklejkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery Claries są piękne mam jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lakiery, szczególnie essie
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier Essie jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne te lakiery Claire's :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń