19 stycznia 2015

Wzór z płytki BP-L007 w różowo-fioletowych barwach

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne zdobienie wykonane przy pomocy płytki BP-L007 którą otrzymałam od Born Pretty Store.

Po prostu nie mogę się nacieszyć tą płytką, jest taka piękna i ma tyle ciekawych wzorów, nad którymi wciąż się głowię jak je wykorzystać by ją Wam ładnie zaprezentować.


Dziś widzicie fioletowy wzór na różowym tle. Wiem wiem pewnie zwrócicie mi uwagę że zima, że to bardziej kolory na lato, no ale przecież nie będę do lata czekać by Wam te pazurki pokazać, musiałam zrobić to teraz :)


Płytka obecnie kosztuje 5,99$ a kupić możecie ją tutaj <klik>






A oto co użyłam do tego zdobienia:


-  lakier Essie - i need a vacation
- lakier Golden Rose Rich Color nr 41





I jak Wam się podoba?


Pamiętajcie, że przy zakupach możecie skorzystać z kodu VPL91 który daje Wam 10% rabat.
Więc zachęcam do zakupów.



7 komentarzy:

  1. Te pawie piórka na płytce mega mi się podobają ;) Bardzo fajne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne jest to zdobienie:) muszę kupić ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! <3 a płytka ma przepiękne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, podobają mi się te słowiańskie wzorki :) a te lakiery golden rose sa ostatnio moje ulubione, szybko wysychają i są trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń