22 stycznia 2015

Watercolor Bubbles Nail Art + Tutorial

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem. Tym razem zbierałam się do napisania jego z 3 dni, 
ale wreszcie ujrzał światło dzienne. Miałam go rozbić na dwa posty, ale ostatecznie jest 2 w 1.
Dawno nie było stepików, więc dziś postanowiłam to zmienić. 
Pewnie wiele z Was dobrze wie jak robi się takie pazurki, ale dla tych co nie wiedzą poniższa instrukcja na pewno się przyda :)


Malujemy paznokcie na biało.


Dalej będziemy potrzebować niebieskiej farbki o wody. Rozprowadzamy farbę na paznokciu, jak w przypadku one stroke z tym że używamy tylko jednego koloru.


Kolejny kolor to fiolet. Robimy na paznokciu małą fioletową kropkę. Następnie w tym samym miejscu dajemy małą kropelkę wody pędzelkiem, wysuszamy pędzelek o ręcznik papierowy i zbieramy nadmiar wody. 


Postępujemy tak kilkakrotnie.


Na zmianę używamy różnych kolorów, aplikujemy kropelki wody i odsączamy ich nadmiar.


Gdy całość skończymy czekamy chwilkę aż wyschnie, a dzieje się to szybko w przypadku farbek akrylowych.


Na koniec malujemy topem i gotowe.


Mam nadzieję że zrozumiale to wytłumaczyłam :)



Jak podoba Wam się post? Chcecie więcej tutoriali?
 

24 komentarze:

  1. Woww! Świetny efekt. Jak najbardziej chcemy tutoriale♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się postaram by było ich więcej :)

      Usuń
  2. Chciałabym potrafic robić takie piękne mani;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt :))
    nigdy nie robiłam tego farbkami, muszę koniecznie spróbować. z pewnością będzie łatwiej niż zabawa z lakierami i zmywaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sądzę że lakierem będzie trudniej bo z farbką się szybciej pracuje, no i woda nie rozpuści tła :)

      Usuń
  4. Wyglądają ślicznie, wszystko świetnie wytłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie nietuzinkowe pazurki :) a Tutorial to strzał w 10 !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię sobie takie następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby takie banalne, ale jakie efektowne ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda!
    a ja słyszałam, ze można też lakierami tak zrobić, wylać sobie trochę na kartkę i maczać pędzelkiem czy tam patyczkiem namoczonym w zmywaczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i tak ale jak już Kasi napisałam z farbkę pracuje się lepiej

      Usuń
  9. Piękne, wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i ładne i zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt i co ważne wydaje się prosty w wykonaniu :D Jasne że chcemy więcej postów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny efekt i super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super !! takie bąbelki :) zdecydowanie chcemy więcej tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, mi by to zajęło wieki xD Świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń