12 stycznia 2015

Płytka BP-L007 cz.2



Witajcie!

Jest to druga część poświęcona temu samemu wzorkowi z płytki BP-L007 z Born Pretty Store, a zarazem post podsumowujący. Chciałam tu uchwycić wszystko co znalazło się we wszystkich trzech postach.

Jednak dziś przyjrzymy się bliżej po pierwsze złotemu zdobieniu na czarnym tle które większości Wam przypadło do gustu, a pochodzi z płytki BP-L007 jak i samemu złotemu lakierowi, który spełnia tu funkcję zarówno lakieru do stempli jak i pokazuje swoje piękno na całym paznokciu.

Poprzednie posty znajdziecie tutaj i tutaj.


Zacznę od tego że lakier mnie zachwycił nie tylko pod kątem koloru, ale również pigmentacji i tego jak intensywnie odbija się na ciemnym tle. Musicie przyznać że wygląda to niezwykle.


Cały ten efekt skłonił mnie do tego by pojawił się dzisiejszy post, a w nim odświeżone i zmodyfikowane paznokcie z użyciem złotego lakieru na całej płytce zamiast złotych wzorków na białym tle.


Cały ten efekt sprawia że nie mogę nacieszyć się faktem iż płytka BP-L007 jest w mim posiadaniu.


Podsumowując, lakier:
  • jest świetny zarówno do stempli jak i na całe paznokcie
  • kolor jest intensywny i ciepły takie idealne złoto
  • krycie jest bez zarzutu, bo stempel odbija się nawet na ciemnym tle
  • krycie całego paznokcia  jest już przy pierwszej warstwie
  • cena jest przystępna (2,99$)
  • pędzelek jest mały ale idealnie rozprowadza się nim lakier i na paznokciu i aplikuje na płytkę
  • buteleczka jest mała (6 ml) co sprawia że mamy szansę zużyć go do dna


  • Jest duża
  • posiada wiele atrakcyjnych barokowo-renesansowych wzorów
  • znajdują się na niej również ciekawe małe aplikacje
  • posiada różowy plastik zapobiegający przed rysowaniem się płytek tudzież skaleczeniami
  • wzory całopaznkciowe maja wymiary 15x18mm więc pokrywają nawet długie paznokcie
  • cena jest przystępna (4,79$)
  • ma głęboko wyżłobione wzory więc idealnie odbija się na stemplu


Na koniec chciałam Was jeszcze odesłać do postu u Mirrorowisko, na którym to znajduje się fantastyczny opis jak robić zakupy w sklepie Born Pretty Store.
Pamiętajcie by przy tej okazji skorzystać również z kodu VPL91 , który upoważnia Was do zakupów z 10% rabatem.



11 komentarzy:

  1. Mnóstwo wzorów mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobne, dlatego się na nią skusiłam :)

      Usuń
  2. super ta płyteczka i dziś wreszcie do mnie dotarła :)) zaraz biorę się za testowanie, bo narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co Ty wymalujesz za pomocą tej płytki

      Usuń
  3. ohhh no cudne są płytki z tej kolekcji *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta płytka, sama bym taką chętnie przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta płyteczka i dużo ciekawych wzorów widzę,które chętnie bym wrzuciła na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kupuję i płytkę i złoty lakier do stempli! :)

    OdpowiedzUsuń