10 stycznia 2015

Płytka BP-L007 cz.1

Witajcie!

Dziś przedmiotem moich rozważań będzie płytka BP-L007.
Jak tylko ją zobaczyłam, od razu się w niej zakochałam. Są na niej przepiękne motywy vintage, wprost z barokowo-renesansowych czasów, a ostatnio szczególnie upodobałam sobie te klimaty, bo namiętnie oglądam nowy serial "wspaniałe stulecie" w którym to kobiety i nawet mężczyźni noszą piękne szaty na których widnieją tego typu motywy. Ale nie tylko, także w budownictwie na ścianach czy obiciach mebli widać te piękne wzory, więc zapragnęłam mieć takie również na paznokciach.


Płytka oprócz typowo renesansowo-barokowych wzorów posiada również przypominające tudzież będące loga marek drogich samochodów (prawy górny róg), a także kłosy, które pewnie zastosuję gdzieś bliżej lata wraz z motywami zbożowymi z płytki BP-19 (ta po prawej):


Obecnie wybrałam wzór środkowy z lewej strony i połączyłam go z białym i czarnym tłem, muszę przyznać że to drugie zdecydowanie bardziej mi się podoba, także nieco modyfikowałam to zdobienie, będziecie mogli się jemu przyjrzeć w kolejnym poście.


Płytkę możecie nabyć w sklepie internetowym Born Pretty Store klikając tutaj przeniesiecie się na adres bezpośrednio do tego artykułu. 
Płytka obecnie kosztuje 4,79 $, a skoro jesteśmy przy tym temacie to przypominam Wam o kodzie rabatowym VPL91 , który upowaznia Was do zakupów z 10% rabatem.


Kolejnym atutem tej płytki jest fakt że posiada ona drugą stronę zabezpieczoną różowym plastikiem, nie wiem czemu ale strasznie uroczo to wygląda i wizualnie bardzo mi się podoba, a dodatkowo łatwiej ją znaleźć , bo ten róż bardzo rzuca się w oczy, ale nie dość że wygląda uroczo to także chroni nas przed ewentualnymi skaleczeniami, a także w przypadku większej ilości pomaga w przechowywaniu, bo płytki nie będą się rysować, choć nie ukrywam że już myślę o nabyciu jakiegoś albumu do zdjęć lub czegoś podobnego do przechowywania płytek.


Tym co przegapili post o lakierze którym robiłam stempelki przypominam że znajduje on się tutaj, a lakier znajduje się pod tym linkiem <<klik>>.





Jak Wam się podoba ten wzorek i płytka? Uprzedzam Was że w najbliższej przyszłości może się pojawić dużo wzorków z tej płytki na moich paznokciach.

16 komentarzy:

  1. Prześliczny ten wzór, który masz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają pazurki z tym wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda - tak elegancko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie! Kolory pięknie się ze sobą zgrały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne pazurki. Płytka ma bardzo fajne wzory:)
    Jak widać lakier do stempli również świetnie się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wzory , bardzo chętnie obejrzę więcej. Myślę , że nie umiałabym stemplować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś mówiłam a dziś zobacz co się dzieje

      Usuń
  8. Cudowna ta duża płytka też ją będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ornamenty na pazurkach (i nie tylko pazurkach bo w 3 pokojach mam tapety z ornamentami-zboczenie;)))) , to jeden z moich ulubionych paznokciowych motywów *_* Ta płytka jest prześliczna a Twoje pazurki wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biało - złote są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już nie mogę się doczekać na tą płyteczkę (czy też raczej powinnam napisać kawał płyty;) wzorki świetne, mani wyszło Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło!
    Ja czaję się na płytkę z wzorami kwiatów (?) do kolorowania *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Złoty lakier do stempli ekstra, muszę sobie sprawić bo żaden złoty nie chce mi odbijać :-(

    OdpowiedzUsuń