9 stycznia 2015

Póki zima trzyma...

Witajcie!

No właśnie, póki zima trzyma chciałam Wam pokazać moje zdobienie wykonane na konkurs u Ewlyn. Wy też tak macie że czasem takie prace które nie możecie od razu opublikować gdzieś Wam się gubią? Ja tak mam , dlatego pókim za pamięci pisze tego posta. 


Przyznam szczerze , choć chyba nie muszę bo widać to gołym okiem że praca była robiona naprędce, może dlatego z wszystkich uczestniczek przyznałabym sobie ostatnie miejsce, dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty a zwyciężczyni to po prostu namalowała dzieło na pazurkach.


Ale porozmawiajmy o moich pazurkach :) jak wydać przetestowałam metodę sweterkowego trójwymiarowego mani. Już tak dawno za mną chodziło i tak dawno miałam to zmalować że wreszcie nadarzyła się okazja i te sweterkowe pazurki w zasadzie wyszły chyba najlepiej :)




A Wy co o tych pazurkach sądzicie?

10 komentarzy:

  1. Ja wszystkie niepublikowane trzymam w jednym folderze wiec mi nie giną :-D fajny jest ten kolorek bazowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała jaki ja mam bałagan w swoich folderach to byś się za głowę złapała :)

      Usuń
  2. bałwanek super i ten sweterkowy wzorek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobienie :))) uwielbiam sweterki, super się u Ciebie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo że praca naprędce robiona to i tak ładna :) chyba jako jedyna zrobiłaś sweterki, więc też oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! piękne kolory, świetny sweterek i fajny pomysł z tym śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń