2 stycznia 2015

Listki

Witajcie!

Dziś kompletnie nie zimowo, choć za moim oknem biało. Postanowiłam że na moich pazurkach znajdzie się taki oto motyw:


Pomysł ten zaczerpnęłam z paznokci znanej blogerki modowej Maffashin, już dawno za mną chodziło by cś podobnego stworzyć na moich paznokciach,


A teraz jeszcze mam tą płytkę która ułatwiła mi wykonanie tego zdobienia:


Pytka pochodzi z Born Pretty Store. Natomiast lakiery których użyłam to :
  • China Glaze Splish Splash
  • Golden Rose nr 76
  • NTN Allepaynokcie N8, i tu Wam zdradzę że jestem zaskoczona jak dobrze lakier ten odbija się na stemplu.







Blaszka w obecnej cenie kosztuje 2,99$ ale jeśli skorzystacie z poniższego kodu VPL91 możecie ją (oraz wiele innych ciekawych produktów) nabyć w obniżonej o 10% cenie.



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z podwójnym stemplowaniem. I ten niebieski z shimmerem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie zdecydowanie moje klimaty, stemple uwielbiam więc całe zdobienie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne kolorki i ładny wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne kolorki i ładny wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenny ten mani :) ach.. żeby juz przyszła ta wiosna, bo zimy mam dość :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie zdobienie :) Kolorki są przyjemne dla oka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stempelki, ja nigdy nie zamawiałam z BPS , nie mam odwagi :(

    OdpowiedzUsuń