11 grudnia 2014

Zmiany które zaszły na blogu

Witajcie!

Dziś temat niepaznokciowy, a mianowicie będzie o zmianach które zaszły przez ten czas gdy prowadzę bloga. Jak w każdym przypadku tak i u mnie na początku był standardowy i klasyczny szablon , czyli jeden z tych co proponuje nam blogspot. Potem zaczęłam kombinować i wzięłam się za zabawę z pobieraniem darmowych szablonów. Moim wybrankiem okazał się szablon Elite Minima. I powiem Wam że przez większość czasu czyli jakiś rok byłam z niego zadowolona, zmieniałam tylko bannery, dodawałam gadżety i przymykałam oko na brak polskich liter bo podobał mi się delikatny i elegancki wygląd szablonu.


Po drodze pojawiły się złe decyzje w postaci pasków bocznych na których umieszczałam takie oto kwiatkowe bannery, oczywiście nie trwało to długo, ale nie da się ukryć że na wyprodukowanie tych bannerów zmarnowałam sporo czasu.


Potem w moje łapska wpadł fantastyczny szkic dziewczyny w stylu pin-up i zakochałam się w niej i w moim bannerze, potem dodałam graficzne menu i różowy blog gotowy, sama się dziwiłam że róż bo ja w sumie różu wcale nie lubię. Ale w takim stanie wytrzymał całkiem długo, zmieniałam tylko tło na blogu. Aż do... no właśnie, parę dni temu postanowiłam coś zmienić. 
Najpierw był banner, potem tło, potem zmiana stron na etykiety. potem zwinęłam notatki i zmieniłam przycisk czytaj dalej, następnie edytowałam cały pasek boczny, to co mnie raziło w oczy dałam na sam dół. Znalazłam ciekawe ikony społecznościowe i sprawiłam że migają a to wszystko za sprawa bloga Karoliny. Jeszcze pokombinowałam w komentarzach, odstępach między gadżetami i utworzyłam kilka nwych bannerów, słowem teraz wszystko wydaje mi się bardzo spójne. Szukałam i szukałam , drążyłam i zmieniałam aż w końcu znalazłam kod na pływające menu u Madlen.


Tak więc teraz na moim blogu dominują trzy kolory czarny, biały i czerwony. Na ten moment nic nie zmieniam bo już zrobiłam tutaj wszystko co chciałam zmienić na blogu. Na koniec chcę Wam jeszcze podać parę przydatnych linków których użyłam przy okazji zmian na bloga, jeśli wy także chcecie coś pozmieniać szukajcie i szukajcie i bądźcie cierpliwi, dla mnie kod html też był czarną magią , a dziś już wiem więcej :) Jeśli ktoś chce, służę pomocą nie jest ona profesjonalna, ale na tyle na ile dam rade pomogę :)

Przydatne linki:

Tak się rozpędziłam że wzięłam się za modyfikację mojego drugiego bloga.
Zobaczcie efekty :)

3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ;-) a bez polskich znaków i tak każdy wie o co chodzi :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam ze wolałam poprzedni szablon, ale myślę że do tego muszę się po prostu przyzwyczaić :)
    Jedynie jeśli mogę coś doradzić zwiększyłabym litery na pasku głównym (tam gdzie notki) i zmniejszyła szerokość paska bocznego - bo mam wrażenie że przytłacza go zbyt bardzo i źle się czyta nieco treść postów.. Po tej zmianie myślę że będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinie, postaram się coś z tym zrobić , a co do paska bocznego to sama dziś zauważyłam że coś z nim nie tak.

      Usuń