31 grudnia 2014

Zimowy projekt - Wesołych świąt! - 4 Tydzień


Witajcie!

Dziś mam Wam do pokazania pazurki, które zrobiłam na okoliczność Projektu Zimowego.
Tytuł tego tygodnia, a właściwie tamtego bo mam poślizg - brzmi "wesołych świąt" mam nadzieję że dla Wszystkich były wesołe, bo dla mnie owszem :) Pazurki pomalowałam już po świętach, bo na święta nie miałam zupełnie do tego głowy. Oczywiście na pazurkach widnieje sweterkowe mani, tak mnie kusiło by je zmalować i wreszcie to uczyniłam :) Do zdobienia użyłam płytki QA15.













7 komentarzy:

  1. Lubię sweterkowe wzorki, ładne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie to wygląda! Mi się marzy takie mani, ale bez płytki to trochę ciężko wykonać ;D

    OdpowiedzUsuń