1 grudnia 2014

Zimowy projekt - Niech pada śnieg - Tydzień 1



Witajcie!

Dziś mam dla Was zdobienie które wykonałam na potrzeby zimowego projektu :
Byłam sceptycznie nastawiona do tego projektu i w zasadzie nadal jestem, bo nie przepadam za zimą, a co za tym idzie za zdobieniami zimowymi również n ale w końcu mamy grudzie więc trzeba się poświęcić.

Lakiery których użyłam:
niebieski - Lovely Classic r 94
srebrny - P2 Sand style 060 strict
biały - Miyo mini drops malibu
Top coat Lovely Uv shine





Jak Wam się podoba?

25 komentarzy:

  1. cudowne połączenie :) podobają mi się te gwiazdeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niebieski to już mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię niebieski :)

      Usuń
    2. Z ta nierozwaga zdecydowanie się zgadzam, jednak nie jestem steptycznie nastawiona, wręcz przeciwnie ;-) zawsze rozmawiam z klientką i informuje o tym ze to nie żel i ze to jest cześć doczepiona wiec jest słabsza, do dziś zdaje relacje ;-) jeszcze nie miałam ani jednej skargi i przedłużanie trzymają się tak długo jak reszta ;-)

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia dlaczego, ale nigdy mi się u Cb nie wyświetla białe tło :).
    Śliczne masz to zdobienie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem czemu, ale ten szablon sie tak strasznie długo ładuje :(

      Usuń
  4. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tracę wzrok przez lekarstwa, więc nie zauważyłam, ale coś czytałam u dziewczyn z Teamu, że chyba kończą działalność.
    Zrobiłam już. Znaleźć ją można w OGŁOSZENIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że teraz dziewczyny to zobaczą bo umieściłam info pd bannerem.
      A co do PT to tak podjęłyśmy z dziewczynami decyzję że zamykamy ten projekt.

      Usuń
  7. Perfekcyjnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, szkoda ze nie pada śnieg ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam się cieszę, nie lubię zimy i zimna bo jestem zmarzluchem, no i moje autko będzie stało bo się boje jeździć zimą :(

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Blog Award, http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html. Zapraszam do zabawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja uwielbiam jakoś w ostatnim czasie takie motywy na pazurkach :) na święta chcę zaszaleć i stworzyć coś takiego, bo na razie studia i paznokcie musza być krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe:) Podobają mi się te mieniące pazurki ze srebrnym lakierem. Fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń