9 grudnia 2014

Zimowy projekt - Dzwonki dzwonią - Tydzień 2

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne pazurki do zimowego projektu.


Tym razem tematem jest: "dzwonki dzwonią", można to interpretować w dwojaki sposób, ja postawiłam na taki dzwoneczki:


Lakiery których użyłam:
- golden rose rich color 76
- golden rose rich color  48
- golden rose rich color 35
- my secret hot colors 181 red
- NTN 131
-miss sporty 465 clubbing colours quickdry
- Uv shine lovely




Jak Wam się podoba?


Przypominam o wciąż trwającym rozdaniu 


12 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie :) naprawdę mega mi się podoba i mam podobny plan na ten tydzień projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Zaraz ja coś będę czarowała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzwoneczki :) ja zupełnie nie mam pomysłu na ten dzwonkowy tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło :) Też mialam podobny pomysł na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I Ty to wszystko tak ręcznie zmalowałaś? Genialnie:) Bardzo ładna interpretacja. Ja ze swoją wiszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing nail art ! i love it
    i follow you on GFC and would like to follow each other, if you agree !
    super blog ,nice to meet you !

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze świąteczne paznokcie ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły te paznokcie. Wątpie, że dałabym radę coś takiego sama sobie zrobic :D

    OdpowiedzUsuń