23 grudnia 2014

Zimowy projekt - Coraz bliżej święta - Tydzień 3

Witajcie!

Dziś dopadło mnie olśnienie, że przecież mam zaległy wzorek Wam do pokazania. 
Tak wyszło że miałam go połączyć z Zimowym projektem u Asiulcowej i konkursem Wibo, który został rozstrzygnięty bodajże 19 grudnia. Tego konkursu nie wygrałam ale za to wygrałam trzy inne :) u Oli , Ferrou i Udekoruj paznokcie gdzie wygrałam płytki, lakiery i kosmetyki kolorowe :)


 Ale wracając do tematu chciałam Wam powiedzieć że jest to zdobienie zatytułowane  "coraz bliżej święta" i teoretycznie z tematem zdążyłam bo święta jutro się zaczynają ale w praktyce miało to być do 21 więc dwa a nawet już prawie trzy dni po terminie. Ups...







Jak Wam się podoba ten wzorek?


8 komentarzy:

  1. Mikołaj w kominie !!!! Ale beka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!! ':D Już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, ze bardzo oryginalny pomysł. Nie spotkałam się jeszcze z mikołajem wchodzącym do komina xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha :D Ale genialny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo pomysłowe :) i zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny jest ten wzorek :) bardzo kreatywnie.

    OdpowiedzUsuń