30 grudnia 2014

Zakupy, wygrane, prezenty



Witajcie!

Jak pewnie zdążyliście zauważyć sporo paczek z akcesoriami do paznokci i nie tylko do mnie przyszło, ale czekałam z tym postem aż wszystkie paczki do mnie dotrą. W sumie czekam na jeszcze jedną ale to najwyżej przy innej okazji się pochwalę :) Przejdźmy jednak do meritum sprawy:


Pierwszy konkurs który wygrałam był zorganizowany u Ferrou. Paczuszka przyszła błyskawicznie aż  byłam w szoku. 

A oto zawartość:

Kolejnym konkursem, na który chyba najbardziej się mówiąc kolokwialnie sępiłam był  konkurs u Oli zorganizowany na Facebooku. Pewnie się zastanawiacie dlaczego? No głównie ze względu na płytkę :)


Oto zawartość z miłym liścikiem: 


Kolejny konkurs również z Facebooka zorganizowany przez Udekoruj paznokcie 


i zdjęcie na szybko:


Następną a właściwie chyba pierwszą paczką była ta z Born Pretty Store.
Płytki można nabyć i pooglądać tutaj i tutaj.
A przy zamówieniu nie zapomnijcie o kodzie rabatowym VPL91 który upoważni Was do zakupów z 10% rabatem.


Następna paczka, a właściwie zakup od aronanails.blogspot.com a w niej stempelek i dwie płytki, bo płytek nigdy dość ;)


A na koniec zbiorowisko lakierów Wibo i tu od lewej zakup własny, Wygrana u Oli, wygrana u Ferrou i prezent gwiazdkowy od Siostry, była do niego śliczna i apetyczna babeczka, ale mój kochany siostrzeniec też tak uważał i zjadł ją z apetytem, także bidulka nie doczekała się zdjęcia.


Tak na koniec końców chciałam Was przeprosić za jakość zdjęć, ale w 90% były robione aparatem, bo inaczej ten post nie doczekałby się publikacji ;) Mam nadzieję że mi wybaczycie.



9 komentarzy:

  1. Piękne płytki i masz zupełną rację - płytek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale na wygrywałaś! Gratulacje.. ja nie mam takiego szcześcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pięknych płyteczek ;) Super kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie umiem pracować z płytkami. Brakuje mi cierpliwości. Dlatego najczęściej noszę na paznokciach jednolity kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam na początku, a teraz prawie cały czas stempluje

      Usuń
  6. miałaś farta ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to sporego, ale jak to mówią "żeby wygrać trzeba grać" długo nie brałam udziału w żadnym konkursie więc nie miałam jak wygrać :)

      Usuń
  7. Miałaś szczęście nie da się ukryć ;)

    OdpowiedzUsuń