15 grudnia 2014

Stamping nail art


Witajcie!

Dziś przybywam do Was ze zdobieniem wykonanym przy pomocy płytki listeczkowej od Born Pretty Store. Jednak zanim przejdę do meritum sprawy chciałam Wam nadmienić co nieco jak wyglądała moja współpraca z wyżej wymienioną firmą. Otóż początkowo byłam nastawiona sceptycznie i stwierdziłam że napiszę choć sądziłam, że albo uznają moją wiadomość za żart albo nie zrozumieją co piszę, bo mój angielski jest co najmniej słaby. Na całe szczęście tak się nie stało i szybciutko dostałam wiadomość zwrotną z prośbą abym wybrała sobie co też chciałabym przetestować. 

W ten oto sposób wybrałam miedzy innymi poniższą płytkę:  


Płytka ta nosi numer BP-19 i znajduje się na niej 8 ciekawych wzorów. Dla mnie najbardziej kuszące okazały się dwa, w tym jeden który widać na załączonych zdjęciach i drugi po przeciwległej stronie, który zamierzam w najbliższej przyszłości również wykorzystać na paznokciach.
Płytka w chwili obecnej kosztuje 2,99$ (czyli wg. aktualnego kursu dolara jakieś 10,05 zł ).
Moim zdaniem to bardzo korzystna cena i gdybym nie otrzymała płytki do testów to bardzo chętnie bym ją kupiła, do czego oczywiście Was również zachęcam.

 Mało tego jeśli zdecydujecie się na zakupy to wpiszcie  kod VPL91 który umożliwi Wam zakupy z 10% rabatem

Jeśli chodzi o jakość płytki to jest rewelacyjna, wzory są na tyle głęboko wyżłobione że bez problemu odbijają się na stemplu. Duże wzory maja wymiary 15x20 mm wobec tego bez problemu mogłam pokryć całe, dosyć długie moje paznokcie. Gdy wcześniej używałam płytki innej firmy wzory wydaje mi się były minimalnie płytsze, a tu lakier pięknie wypełnia każdy zakamarek, nawet w przypadku drobniejszych wzorów.






Lakiery których użyłam:



Pamiętajcie o kodzie który umożliwia zakupy z 10% rabatem:


Jak Wam się podoba płytka i zdobienie?


23 komentarze:

  1. Pokusiłam się na tą płytkę przy ostatnich moich zakupach i jestem nią zachwycona :) Piękne wzory :) a Ty wspaniale wykorzystałaś jeden z nich - śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, nie dziwię się , że się na nią skusiłaś :)

      Usuń
  2. Fajny wzorek, wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za zielenią nie przepadam, ale nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się ciesze że zmieniłam Twój pogląd na zieleń :)

      Usuń
  4. Płytka świetna a pazurki rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiosenne piękne! Ostatnio właśnie widziałam zdobienie z tą płytką i nie mogłam się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz piękne i długie pazurki! Zazdroszczę :)

    A wzorek z płytki - jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ale nie ma czego zazdrościć pewnie i tak niedługo się połamią.
      A co do wzorku, cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  7. W ogóle nie zrozumiałam sensu zdań, dotyczących współpracy.
    Ale zdobienie bardzo ładne, właśnie czekam na swoje zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co jest do rozumienia? Współpraca została nawiązana :)
      No to ciekawa jestem co Ty otrzymasz do zrecenzowania.

      Usuń
  8. Ale masz dłuugie paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już za długie, muszę je skrócić

      Usuń
  9. przepiekne listki ! Fajny blog ! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne pazurki :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń