19 grudnia 2014

Hiszpańskie barwy z płytką BP-17 od Born Pretty Store

Witajcie!


Jak widzicie u mnie jak zwykle kolorowo i to nie tylko na pazurkach, bo na blogu również. Nie mogłam się powstrzymać i znów coś pozmieniałam - cała ja :)

Na pazurkach również widnieje kolor czerwony wraz z żółtym w dwóch odcieniach. Przyznam szczerze że moje poprzednie stemple robiłam na zasadzie naklejki bo bezpośrednio ze stempla mi nie szło, jednak tym razem pozwoliłam sobie na to bo w moim posiadaniu jest już porządny i duży stempel :) Oczywiście jeszcze nie mam zbyt dużej wprawy i raz odbiło mi się lepiej, raz gorzej, więc stwierdziłam że zdałoby się to zmazać, ale zanim to uczyniłam postanowiłam coś pokombinować i wyszło mi to co widzicie na zdjęciach.

RADA:
 Nawet nie przypuszczałam że to w jakim stopniu naciskamy na płytkę stemplem ma znaczenie na odbijający się wzór i tak w przypadku twardszej gumy trzeba mocno przycisnąć do płytki, a w przypadku miękkiej np. Kand - leciutko dotykamy wówczas wzór odbija się idealnie.



Jednak ja tu mówię o pazurkach, a właściwie to chciałam się skupić bardziej na blaszce z której wzorek pochodzi. Płytka ma numer BP-17 i można ją nabyć w Born Pretty Store.  Jest to jedna z dwóch płytek jakie otrzymałam od BPS. O poprzedniej pisałam tutaj a nabyć możecie ją tu.

Kolory które użyłam mi osobiście kojarzą się z flagą Hiszpanii:


Wracając do blaszki, to chciałam zauważyć że jej motywy przypominają tudzież są kwiatami, ale w takim nazwałabym to barokowym sensie. Uwielbiam takie motywy i mam nadzieję że moje zbiory już niebawem powiększą się o blaszki z podobnymi ornamentami. 
Płytka jest bardzo głęboko żłobiona co sprawia że nawet ten wzór który wybrałam, a trzeba przyznać że jest najdrobniejszy ze wszystkich, odbija się rewelacyjnie. Podejrzewam , a nawet jestem pewna że gdybym miała bardziej wprawioną rękę w tej metodzie to wyszłoby mi znacznie lepiej.


Dodatkowo wzory na płytce są bardzo duże co mi sprawia ogromną radość bo mam długie paznokcie i inne wzory całopaznokciowe z innych płytek nie pokrywają moich pazurków w całości, a tutaj wystarczy mieć duży stempel i bez problemu cały paznokieć okrywamy wzorem. Oczywiście nie zawsze wychodzi idealnie, bo oprócz tego że moje paznokcie są długie, to są też giętkie i miękkie, a  podczas przyciskana stempla wyginają się niesamowicie, ale jak widać jakoś sobie z tym poradziłam. Także szczerze polecam tą i podobne płytki tym osobom które maja długie pazurki :)



Lakiery których użyłam:


Z bliska płytka prezentuje się tak:


Blaszka w obecnej cenie kosztuje 2,99$ ale jeśli skorzystacie z poniższego kodu VPL91 możecie ją (oraz wiele innych ciekawych produktów) nabyć w obniżonej o 10% cenie.


15 komentarzy:

  1. E kochana powiem Ci co tam paznokcie wygląd świetny! :) Tylko ten pasek mógłby byc połączony z górą tam jak wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie, a płyteczka właśnie do mnie dotarła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne mani - energiczne i wesołe :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pozytywnie! Idealne mani na słoneczne wakacje w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło, chociaż kolory nie zimowe ;)
    Ja też miałam problem z wyginającymi się paznokciami (i to nie tylko przy stemplowaniu). Miałam prostokąty, ale rogi paznokcia na palcu wskazującym i środkowym się zaginały i paznokcie wyglądały na okrągłe. (zresztą widać to we wpisie ""jak zmienić kształt paznokcia na migdałki?") teraz już nie mam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że masz identyczne paznokcie jak moje. To znasz mój ból 😉

      Usuń
  7. super radosne połączenie kolorków - bardzo mi się podoba Twoje mani :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Hiszpanię, jednak takiego pomarańczowawego kolorku nie bardo :( Ale wzorki są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  9. soczyście i kolorowo, idealnie by złamać szarości jakie nam obecnie panują :)

    OdpowiedzUsuń