10 grudnia 2014

Haul zakupowy


Witajcie!

Dziś przybywam z postem zakupowym, nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z promocji -40% na lakiery Models Own u Maani. Już dawno mi się marzyły i wreszcie je mam. Wzięłabym ich więcej ale pech chciał że kilka kolorów było niedostępnych więc dobre i to :)
Po upuście każda buteleczka kosztowała 15 zamiast 25 zł. Jaka oszczędność :)



Cała zawartość elegancko zapakowana co by nic się nie potłukło i opatrzone naklejkami Maani.pl 
Poniżej kilka kolorków z bliska:



a nawet z bardzo bliska :)




I denka lakierów. elegancko opisane jak co się nazywa, nie ma mowy o pomyłce :)



Pamiętacie jak na FP chwaliłam się że zrobiłam zakupy na ebay-u
No to to są właśnie te zakupy :)


 Kolejna paczka, która przyszła do mnie dzisiaj od Mintishop.pl


A w niej lakiery china glaze moje pierwsze :) jestem ich bardzo ciekawa, 
zobaczymy jak się będą sprawować na pazurkach.



Dodatkowo wzięłam pędzelek do cieni Hakuro H70.



Co myślicie o tych zakupach? Jesteście czegoś szczególnie ciekawe?



23 komentarze:

  1. Ojoj ile piękności! ;) Te nakrętki żelkowe są genialne ;D Też mam ten stempel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci że one pierwsze wpadły mi do koszyczka :)

      Usuń
  2. ojejku ile cudownych lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem :) i to wszystko prezent urodzinowy :)

      Usuń
  3. Też mam ten stempel i też z e-bay'a ;) przeleżał w szufladzie pół roku, bo nie odbijał. Nawet po spiłowaniu. Problem w tym, że spiłowałam go (a raczej tak mi się wydawało) pilnikiem metalowym zamiast papierowym. Ostatnio powrócił do łask po spiłowaniu papierowym pilniczkiem i jestem nim zachwycona, także dobrze wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najpierw go piłowałam pilnikiem papierowym i słabo odbijał a teraz potraktowałam go bloczkiem i jest różnica

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. już się nie mogę doczekać aż wszystkie znajdą się na moich pazurach

      Usuń
  5. Nie miałam lakierów tych marek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczności :) Lakiery bardzo kuszące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie najbardziej skusiła ta promocja, mogłam zamówić dwa razy więcej

      Usuń
  7. modelki piękne - szczególnie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi się widzi, pięknie błyszczy

      Usuń
  8. Zazdroszczę. Czekam na swatche tych "żelkowych"

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam lakierów Models Own i są rewelacyjne ... W zasadzie nie wiem, dlaczego przerzuciłam się na inne :/

    Dodam, że zostałaś nominowana do Liebster Blg Award 2014.
    Więcej szczegółów znajdziesz tutaj http://kosmetykiwony.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za nominacje , ale spasuję

      Usuń
  10. Aż mi się oczy zaświeciły jak zobaczyłam Modelki :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń