8 grudnia 2014

Golden Rose Rich Color nr 110

Witajcie!

Dziś mam Wam do pokazania lakier Golden Rose Rich Color nr 110.
Jest to piękna zieleń, szmaragdowa która fantastycznie się mieni, dla mnie idealna na zbliżający się świąteczny czas, widzę ją w połączeniu z tak samo mieniącą się czerwienią.


Lakier ten ma pędzelek typu "one step" czyli teoretycznie pokrywa paznokcia jednym ruchem pędzla.
Jest bardzo dobrze na pigmentowany co sprawia że już pierwsza warstwa pokrywa  paznokieć bez prześwitów. Mało tego nadaje się świetnie do stempli.


Kupując ten kolor myślałam że będzie kremowy a nie metaliczno-shimmerowy, ale na chwilę obecną jestem zadowolona że tak własnie wygada, przede wszystkim dlatego że w przeciwieństwie do tego typu lakierów nie widać tutaj ruchów pędzla. Lakier bardzo szybko schnie, więc jeśli ktoś nie lubi używać topów, to będzie zadowolony. Jest bardzo trwały, wytrzymuje na paznokciach około 5 dni, a przy zmywaniu nie barwi skórek.
Lakier ma pojemność 10,5 ml a kosztuje 6,90 zł



A Wam jak się podoba?


Na koniec chciałam Was zaprosić na rozdanie które trwa na moim blogu:



25 komentarzy:

  1. Nie lubię zielonych lakierów, mam dosłownie jeden, w dodatku nigdy nieużywany xD
    Za to uwielbiam tę serię GR - jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubię ale nie wiedzieć czemu mam ich pełno

      Usuń
  2. Właśnie mam go na paznokciach :P Uwielbiam go :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, w połączeniu z czerwienią może wyglądać nieziemsko. Choć i tak jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świąteczny kolor, ale zieleń na paznokciach mnie nie pociąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "de gustibus non est disputandum" :)

      Usuń
  6. też go mam :D:D świetnie nadaje sie do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, choć u mnie na razie był test tylko na kartce :)

      Usuń
  7. kolor taki... nie dla mnie ale jaki swiateczny choinkowy odcien :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Samego bym go nie nosiła, ale pod jakiś stempel albo na świąteczne zdobienia super kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń