4 grudnia 2014

Golden Rose Rich Color 35 + B Loves Plates



Cześć :)

Wczoraj na FP pisałam że brak mi weny, a jednak coś wymyśliłam i zmalowałam.
Co prawda z tą czernią miała być zieleń, miało być też coś czerwonego tak pod te nadchodzące święta, ale nie wyszło.

Dlatego postanowiłam zrobić mini recenzję tego czarnego koloru.
Jest to  Golden Rose Rich Color 35 i o tyle o ile na paznokciu wszystko fajnie, kryje już w zasadzie pierwsza warstwa , to do stempelków już nieco mniej się nadaje.  


Dlatego też do stemplowaniu użyłam lakieru Delia Coral Prosilk 44, który już nieco mi zgęstniał ale ze stemplami fajnie sobie radzi.

Natomiast GR ma fajny pędzelek który niemal jednym ruchem pokrywa paznokieć, mało tego pięknie się błyszczy i szybko wysycha, już nawet topu nie trzeba.


Pozostałe lakiery (oprócz tych dwóch czarnych) których użyłam:
- Golden Rose Rich Color 76 
- Top Lovely UV Shine


Wzór pochodzi z płytki B.Loves Plates B.03 mind blown.


Jak Wam się podoba?


A na koniec jeszcze moje ostanie mini zakupki w Golden Rose, 
w tym dwa lakiery użyte w powyższych pazurkach.
Naczytałam się u Ani że są super do stempli i się skusiłam.


12 komentarzy:

  1. uwielbiam lakiery z tej serii, są obłędne. świetnie kryją i... dobrze stempelkują.
    Nawet czarny, wczoraj robiłam nim stempelki u siebie i wyszło świetnie ;)
    Daj znać, jak z kryciem białego, bo jak wiadomo - dobrą biel jest znaleźć najtrudniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no biały właśnie średnio sobie radzi w stemplach , a na całym pazurku jeszcze nie próbowałam, jak coś to dam znać ;)

      Usuń
  2. Pazurki piękne! A lakiery z GR bardzo sobie chwalę♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerń i ciekawy wzór ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wskazującym wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę , w sumie mogłam na serdecznym też tak zrobić ale już pomalowane było, więc musztarda po obiedzie.

      Usuń
  5. Pytałaś o lakier CC u mnie, to jest kolekcja Girl About Town :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love Golden Rose Rich Color for stamping but love to make manicure without painting !
    pretty manicure !

    OdpowiedzUsuń