5 grudnia 2014

Co robiłam jak mnie tu nie było?



Witajcie!

Tak mnie dziś naszła ochota żeby się z Wami podzielić moją prywatą, a mianowicie co robiłam jak mnie tu nie było i dlaczego mnie nie było. Pewnie pamiętacie że miałam 2-3 miesięczny przestój.

Zacznijmy od tego że wzięłam ślub:

Tu z sesji zdjęciowej w plenerze.

Taką minę miałam jak dowiedziałam się czym jadę do ślubu.

No właśnie tym potworem, tylko cud sprawił że nie zabiłam się w moich szpilkach.
Tak dla jasności mój mąż jest kierowcą zawodowym, stąd ta ciężarówka.

No i pierwszy taniec.

A na koniec oczywiście poprawiny i moja niebieska suknia, myślałam że będę sprytna bo każdy będzie na pastelowo a tu się okazało że partnerki braci męża też wpadły na ten kolor, więc nazwałam je swoimi druhnami :)

Jeszcze taka mała ciekawostka. W ciągu kilku dni przed ślubem naszym oczom ukazała się tęcza, w sumie było ich cztery. Stwierdziłam że te tęcze na pewno przyniosą nam szczęście i tak też było, wszystko poszło tak jak zaplanowaliśmy. Goście zmęczeni, najedzeni i zadowoleni :)



A po ślubie oczywiście podróż poślubna, tylko Bałtyk, ale i tak było super :)



Po powrocie akcja remont:

To dosyć stare zdjęcie mojej kuchni, teraz są firaneczki, światełka i miejsce do jedzenia.

No i nasza sypialnia w kolorze lawendowym.

Po powrocie opalona ;)

Niedawno zahaczyliśmy o weekend w Zakopanem,



skąd przywiozłam cztery kolorowe wrzosy.

Na moim balkonie podczas wieszania prania dostrzegłam motyla, tak sobie siedział i się nie bał :)

A na koniec częstuję Was kawusią, którą wypijam codziennie rano, moje ulubione latte. 


28 komentarzy:

  1. Pomysł z samochodem świetny. Jeszcze się z tym nie spotkałam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że to auto jechało drugi raz do ślubu :)

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje!! Szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś na swoim ślubie :) gratulację :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i pomyślności na nowej drodze życia :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratulacje ;) Dodatkowo miałaś ślub wtedy co i moja siostra - ale o tym chyba wspominałam :)
    A zakopane uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak coś pisałyśmy na ten temat, ja miałam ślub w dniu moich imienin

      Usuń
  6. Przepiękna suknia! Gratulacje i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) byłam bardzo zadowolona z jej wyboru

      Usuń
  7. gratulacje :) piękny slub i panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bukiecik cudowny <3 gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciałam całą oprawę w takich kolorach i kwiatach, ale były inne koniec końców dobrze się stało bo było by zbyt patriotycznie :)

      Usuń
  9. Gratulacje i szczęścia Nowożeńcom :) Piękną miałaś suknię i bukiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję i dziękuję :)

      Usuń
  10. Ale super auto do slubu :D
    a ja się właśnie przygotowuję do własnego slubu, wczoraj byłam na przymiarkach sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)... mój ślub -kiedy to było.... w przyszłym roku będzie 8 latek, a kochamy sie jeszcze bardziej. Wam życze tego samego, żeby mimo upływu lat było tak samo jak w tym szczególnym dniu... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, gratuluję! no i ciężarówką do ślubu - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądałaś ! śliczna sukienka, fryzura i w ogóle całokształt :) Super, gratulacje, dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń