12 grudnia 2014

China Glaze - Coconut kiss

Witajcie!


Dziś na tapetę idzie lakier China Glaze coconut kiss.
Jak dobrze rozumiem znaczy to kokosowy pocałunek, z taka nazwą to bym wyobrażała sobie jakiś brąz lub też przybrudzoną biel, no ale nie czepiajmy się szczegółów. Nie zmienia to faktu że kolor jest piękny. Fiolety to taka alternatywa dla różu i fiolety są zwykle lubianym kolorem przez ludzi, ja również to tego grona należę i nie ukrywam że kolor mi osobiście bardzo się podoba, a na paznokciu wygląda jeszcze ładniej niż w butelce.


 Kolor ten ma metaliczne wykończenie co mi się bardzo podoba, taki fioletowy żuczek.
Pojemność lakieru to 14 ml , cena to 25 zł (ja go kupiłam w promocji za 16 zł)
Lakier pochodzi z kolekcji "core collection"


Pędzelek w tym lakierze jest bardzo cieniutki, ale co dziwne bardzo dobrze się nim maluje pazurki, ja mam wąską płytkę więc napocić się nim nie muszę, ale jakby np trzeba było pomalować palucha u stopy to już pewnie więcej zachodu.
Nie wiem czy zauważyłyście że w lakierach tych bardziej profesjonalnych są właśnie takie cieniutkie pędzelki, nie wiem z czego to wynika.
Powiem tylko tyle że ja tam nie mam zastrzeżeń dzięki jego wielkości można łatwo dojechać do każdego zakamarka, zwłaszcza w moich pazurkach które maja naturalny tunel.


 Na koniec chciałam Wam pokazać jak lakier ten prezentuje się pięknie w połączeniu ze stemplami.
Tu użyłam płytki B.loves Plates i lakieru Models Own Bikini.



Jak Wam się podoba ten kolor?



10 komentarzy:

  1. rzeczywiście piękny kolor, ja również lubię wszelakie fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to kwiatki ;D A kolorki są śnieżne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo ze wykończenie nie do końca moje to podoba mi sie :) Chyba ze wzgl. na kolor - mój ulubiony :)
    Widzę też zmiany po moim kom. teraz jest świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszem zastosowałam się do twoich propozycji

      Usuń
  4. Też się zastanawiam skąd ta nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny, ale chyba troszkę smuży..

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolorek choć fiolet to nie mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń