23 listopada 2014

Złudzenie





Witajcie!

Dziś mam dla Was zdobienie które miało przedstawiać złudzenie... optyczne, ale jak się okazało to jedyne złudzenie jakie się pojawiło to moje, że bez problemu uda mi się stemplowanie całopaznokciowe.

Nie wiem czy to wina kształtu moich paznokci, czy też braku umiejętności że wyszło mi takie "coś" podejrzewam że jedno i drugie.

Macie dla mnie jakieś rady w temacie jak to zrobić by ładnie wyglądało?



Oczywiście wzór pochodzi z płytki B. loves plates - B.03 mind blown.
Żeby nie było że z płytką jest coś nie tak to odbiłam wszystko na kartce, jak widać tutaj idzie mi lepiej, no ale nie po to mi te płytki żeby je odbijać na kartkach.


Mam nadzieję że i tutaj powiedzenie trening czyni mistrza się sprawdzi i się nie poddam tak jak było to w przypadku one stroke, choć tam chyba mi nie szło tak źle jak tu.



Po tym zdobieniu wykonałam jeszcze dwa, które wyszły mi nieco lepiej, przynajmniej tak sądzę.

To co macie dla mnie jakieś rady?


17 komentarzy:

  1. może jakby spróbować innym lakierem? hmm :) Ale sama nie wiem bo nie miałam z płytkami do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz o tym nie pomyślałam, może faktycznie w tym tkwi szkopuł

      Usuń
  2. Wygląda ciekawie, ale na swoich paznokciach preferuję jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem spróbuj z innym lakierem! Ten widzę ma średnie krycie i może to dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie w tym szaleństwie jest metoda :)

      Usuń
  4. O jeny ale super mam właśnie na paznokciach identyczne zdobienie <3 :D
    Jeśli chodzi o niedociągnięcia to 1. wypróbuj inny lakier, 2. może musisz jeszcze wyćwiczyć swoją technikę stemplowania, 3. nakładaj grubszą warstwę topu, tak żeby pędzelkiem tylko przesuwać kroplę lakieru na paznokciu ale tak, żeby włoski nie dotknęły stempla, to się nie rozmaże. Mi fajnie zaczęło wychodzić dopiero po paru razach, a i teraz zdarza się, że słabo się odbija - np. ostatnio lakier mi zgęstniał i stemple się nie odbijały, ale jak sięgnęłam po rozcieńczalnik to już było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dzięki za tyle cennych rad :) na pewno z nich skorzystam. Puki co muszę dać sobie rade tym co mam, przeszperam wszystkie lakiery pod kontem stempelków, a w przyszłości planuję zakup lakierów Golden Rose i stempla Kand, przed chwilą tyle naczytałam się na jego temat u B.

      Usuń
  5. główny powód to widzę że top Ci rozmazał całe stemple
    Jakim malowałaś? Musisz poszukac takiego, który nie rozmazuje stempli ten temat się sporo przewijał na blogach to poszukaj. Z tego co wiem to Seche Vite się nadaje do tego idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak zwykle używam topy Lovely lub Wibo, a to że mi się rozmazał to fakt, jednak tylko dlatego że jestem w gorącej wodzie kąpana i za szybko wzięłam się za malowanie topem, trzeba chwilkę poczekać chyba :) Ale dziękuję za cenną uwagę.

      Usuń
  6. super to wygląda
    efekt świetny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko wygląda super. Sama mam problem ze stemplami, nie potrafię dobrać lakieru i poddałam się na pierwszej płytce....

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli to początki, to wcale nie wyszło źle!
    Spróbuj najpierw posprzątać ślady stemplowania wokół paznokci i skórek (wzorki w tym czasie podeschną), dopiero wtedy kładź top, szczodrze, żeby przesuwać kroplę po paznokciu, bez dotykania pędzlem paznokcia. Ostatnio używam Golden Rose Gel Look top i jest niezły do przykrywania stempli.
    Spróbuj też innego lakieru, ten chyba jest za wodnisty.
    Na pewno też kwiestia wprawy - ja np nie potrafię odbić ładnie na kartce, lepiej mi idzie na paznokciu :) Ćwiczenie czyni mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  10. i always love animal print nails ! superb !

    OdpowiedzUsuń