27 listopada 2014

Zagraniczne sklepy internetowe

Witajcie!



W dzisiejszym poście chciałam Was przenieść do kilku ciekawych sklepów zagranicznych.
Część z Was może je zna część nie, fakt jest jeden - można tam nabyć interesujące produkty których próżno szukać na polskim rynku.

Kolejność jest przypadkowa.


W tym sklepie mamy możliwość zakupu płytek do stempli, lakierów oraz innych akcesorii.
Znajdziemy tu między innymi płytki LilyAnna oraz lakiery MoYou.

Przesyłka: 7$, powyżej 100$ bezpłatna
Czas dostawy: 7-10 dni
Kraj: Australia



2. Pueen
W tym sklepie nabyć można produkty do makijażu, płytki do stempli, naklejki, biżuteria i inne.
Przesyłka: 5-6$
Czas dostawy: 15-25 dni
Kraj: USA
Oczywiście najciekawsze są płytki do stempli:





Ten sklep przede wszystkim mnie interesuje ze względu na rewelacyjnie napigmentowane lakiery do stempli. Nie wykluczone że są nawet lepsze od lakierów Konad.
Mało tego lakiery te kosztują 3,50$/szt. 
Na ta markę natknęłam się przy okazji czytania posta u jednej z blogerek KLIK.
Oczywiście w sklepie znajdziemy również szeroka gamę płytek oraz akcesoria do stemplowania.

Przesyłka: W zależności od ilości zamawianych produktów od 4$
 do nawet 40$ (przy zamówieniu powyżej 28 sztuk)
Kraj: Meksyk


Tutaj również znajdziemy w.w. lakiery w cenie 7$ ale również szeroką game innych marek:
A England, Barry M, Dance Legend, Color Club, Models Own i inne.

Przesyłka: bezpłatna wysyłka powyżej 200$
Czas dostawy: do 15 dni
Kraj: USA


Znajdziemy tutaj  płytki do stempli, praktyczne organizery do kosmetyków, etui do przechowywania płytek, pędzelki , ozdoby oraz coś co mi się bardzo spodobał eleganckie stemple za 6,99$

Przesyłka: 5-6$
Czas dostawy: 15-25 dni
Kraj: Hong Kong


W tym sklepie mamy po prostu raj dla miłośniczek płytek do stempli jest tam ponad 30 kolekcji więc wybór jest niesamowity. Dostępne są również lakiery i akcesoria do stemplowania.

Przesyłka: darmowa od 15 £
Czas dostawy: 5-10 dni
Kraj: Anglia


Chyba najbardziej znany z zagranicznych sklepów w blogosferze , znajdziemy tam wszystko czego dusza zapragnie do zdobienia paznokci czyli płytki, ozdoby czy pędzelki, ale również odzież, akcesoria do telefonu, biżuterię, artykuły papiernicze itd.

Przesyłka: darmowa
Czas dostawy: około miesiąc
Kraj: Hong Kong


A Wy robiłyście już zakupy w którymś z tych sklepów? 

6 komentarzy:

  1. Niektórych nie znałam, ogromnie zaciekawiły mnie te lakiery do stempli!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Born Pretty idzie z Hong Kongu (nie z USA) i za 3$ możemy wziąć przesyłke rejestrowaną, która idzie ok 2 tygodnie ;) a w MoYou przesyłka jest darmowa od 15 funtów :) lakiery Mundo de Unas pokazywała u nas Yasinisi, więc u niej można sobie fajnie o nich poczytać, jakby ktoś był ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomocny post, a jak na razie zamawiam u bornprettystore :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystałam tylko z Born Pretty Store, ale bardzo fajne zestawienie! O reszcie sklepów (oprócz sklepu MoYou) nie miałam pojęcia, a uwielbiam stemple, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz zamawiałam z BPS, podobna do niego jest też stronka Banggood.com, choć mają niższe ceny. Skusiłam się też ostatnio na płytki MoYou z śledzoną przesyłką - paczka doszła w 5 dni roboczych! :)

    OdpowiedzUsuń