26 listopada 2014

Stokrotki + info




Witajcie!

Już dawno nosiłam się z zamiarem namalowania stokrotek na moich pazurkach, jednak jak dotąd wciąż wymyślałam inne wzory.

Tym razem z pomocą przyszła płytka B. Loves Plates - B02 Flower power, na której to znajduje się taki wzór:


Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, pomimo tego że wykonanie tych pazurków zajęło mi sporo czasu.

Pewnie zastanawiacie się jak ja to zrobiłam. Niestety nie mam dla Was stepiku choć przyznam szczerze że myślę o tym. Tymczasem odsyłam Was do filmiku na YouToube który pięknie pokazuje jak to mniej więcej wykonałam.


Po zrobieniu tych pazurków przyszedł mi nieco inny pomysł do głowy z tym samym zdobieniem, w którym pojawiłaby się zieleń, n ale może następnym razem :)



A Wam jak się podoba?


P.S. Na koniec chciałam się z Wami podzielić smutna informacją. Otóż wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o  zakończeniu Paznokciowego Teamu. 
Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażuje się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę to ciągnąć. 

Mam nadzieję że zrozumiecie ten fakt, a w ramach rekompensaty odsyłam Was do bloga początkującej blogerki Asiulcowej, która wyszła z pomysłem świetnego zimowego projektu w którym prawdopodobnie sama wezmę udział :)

19 komentarzy:

  1. ojej przepiękne stokrotki.:) Już widzę takie wiosną na pazurkach jak wszystko będzie budziło się do życia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie kwiatki na pazurkach nie tylko musza być wiosną :)

      Usuń
  2. Piękne kwiatki, ta płytka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, najlepsza z całej trójki

      Usuń
  3. A kwiatuszki malowałaś na stemplu czy już na paznokciu? Wyszło przepięknie :) Szkoda, że kończysz projekt - sama się na niego czaiłam. Ale szanuję Twoją decyzję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N.o niestety projekt już dawno przestał wzbudzać zainteresowanie.

      Kwiatuszki malowałam na stemplu odbitym na folii, zobacz film :)

      Usuń
  4. Pięknie zmalowane paznokcie! Cudnie wygląda ten stempelek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj stworzyłaś cos niesamowitego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak sądzisz i dziękuję , starałam się :)

      Usuń
  6. Dlaczego ja nigdy nie mogę znaleźć takich fajnych plytek?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie problem na allegro jest ich dużo :)

      Usuń
  7. Coś cudownego! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie się cieszę że tak bardzo Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie to mani jest piękne. Proste ale zachwycające <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się ta płytka. Jak Mikołaj nie doniesie, sama ją zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń